Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 ...og fått meg konto på en datingside. Nokså pinlig bare det. Men så begynner andre på forumet å se kontoen, og jeg får meldinger fra noen interesserte. Og den første er altså en fra nesten samme gata som meg, som gikk i klassen under meg på skolen. Åhhhh, hva gjør man med sånt? Han er morsom og hyggelig, men vi får jo ingen mulighet til å starte på scratch. Har tastet litt, men jeg føler det utrolig kleint å skulle møtes! Anonymkode: 68ac3...46b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Møt han, prøv å se hva som skjer...det kan jo faktisk gå veldig bra 😁 Anonymkode: b51c8...18b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Møt han, prøv å se hva som skjer...det kan jo faktisk gå veldig bra 😁 Anonymkode: b51c8...18b Ja, jeg må vel si B nå som jeg har sagt A... Anonymkode: 68ac3...46b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 Eg veit om eit par som møttest slik, altså at dei kjende kvarandre frå før og bur i same bygd, men "treftest" på nytt på datingside😉 Anonymkode: c7428...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå