Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #1 Skrevet 20. juli 2018 Noen andre som følger med hvilepulsen sin i 1.trim? Her er jeg snart 7 uker på vei og hvilepulsen min har steget fra 66 i uke 4 til 78. Nå de siste to dagene har den derimot ligget på 75. Anonymkode: 30e6e...bdd
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #2 Skrevet 20. juli 2018 Helt normalt. Anbefaler deg å lese litt om hva som skjer i kroppen, det står masse om det på mammanett , nhi etc. Blodvolumet øker, blodtrykket endrer seg osv og da er pulsøkning en del av det. Slutt å telle pulsen din, den øker også av det Anonymkode: ff42a...498
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 Men det at den har sunket 3 hakk, er det noe å bekymre seg for? Livredd for å miste🙈 Anonymkode: 30e6e...bdd
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #4 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men det at den har sunket 3 hakk, er det noe å bekymre seg for? Livredd for å miste🙈 Anonymkode: 30e6e...bdd Å herregud.... Anonymkode: acd41...55b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Men det at den har sunket 3 hakk, er det noe å bekymre seg for? Livredd for å miste🙈 Anonymkode: 30e6e...bdd Nå tuller du, ikke sant? Si at dette er en «troll-tråd»? Men du skal få seriøst svar. Pulsen din har ikke sunket tre hakk, hva er det du snakker om? Pulsen er ikke jevn hele døgnet. Både puls og blodtrykk varierer gjennom hele dagen. Og hva puls angår så er alt mellom 50-90 innafor normalen. Når det er sagt så er jeg selv en godt trent, slank og ellers sunn person. Om jeg måler pulsen min nå så er den ca 75/min, men om jeg reiser meg opp og teller så blir den 110/min, før den roer seg til 60/min (pga bevegelse og blodtrykksfall). Jeg gjentar -Slutt å telle pulsen din, det har ingenting med abort å gjøre om den ligger på 68 eller 72/min 🤦🏻♀️ ...dette minner meg mistenkelig mye om en «puls angst» bruker som var her mye før, så jeg svarer ikke mer nå. Anonymkode: ff42a...498
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 Busted, er nok en trolletråd ja🤣 Første barnet, har mistet to ganger så er litt overhysterisk. Har ikke fulgt med på pulsen min så lenge men sist gang jeg mistet sank hvilepulsen min frå 75 til 65. Googlet dette i går og då kommer det opp folk som har mistet da dette skjer. Skal ta av meg klokken nå, håper bare ikke mannen blir fornærmet for jeg fikk den i bursdagsgave i februar og har fått med den siden 😅 har forøvrig ikke skrevet om dette her inne her før. Tråd stengt! Anonymkode: 30e6e...bdd
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #7 Skrevet 20. juli 2018 Og med hakk mente jeg at den gjennomsnittlige hvilepulsen min hadde sunket fra 78. For min klokke måler snittpulsen i løpet av en dag. Jeg VET at pulsen min ikke er jevn hele dagen. Men samme får det være nå. Anonymkode: 30e6e...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå