Gå til innhold

Snart treåring som SKRIKER


Anbefalte innlegg

Skrevet

Innestemmen er ikke-eksisterende, hun er så høylydt hele tiden. Roper, skriker og snakker aldri med normal stemme. Jeg gjentar, gjentar og gjentar at hun ikke trenger å rope fordi jeg hører henne bedre når hun snakker normalt og at jeg får vondt i ørene når hun roper så høyt. Skulle gjerne sagt at det går inn det ene øret og ut det andre, men det virker ikke som det går inn en gang. Hun senker ikke stemmen i fem sekunder en gang. hjelp?? 

Anonymkode: b9687...662

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører hun dårlig kanskje? Ellers prøv å snakke veldig lavt/viske, det smitter gjerne.

Anonymkode: 99891...385

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hører hun dårlig kanskje? Ellers prøv å snakke veldig lavt/viske, det smitter gjerne.

Anonymkode: 99891...385

Har tenkt tanken, men hun hører jo veldig godt ellers. Jeg kan stå i et annet rom og snakke normalt til henne og hun hører hvert eneste ord. Selv er jeg ikke en person som er veldig høylydt av meg, men jeg kan jo prøve å snakke enda lavere. 

Anonymkode: b9687...662

Skrevet

Snakk med henne når hun er rolig og stille, og fortell henne at heretter kommer du ikke til å svare henne annet enn når hun snakker med normal stemme. Ignorer uønsket atferd totalt. 

Anonymkode: 6a4d3...052

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakk med henne når hun er rolig og stille, og fortell henne at heretter kommer du ikke til å svare henne annet enn når hun snakker med normal stemme. Ignorer uønsket atferd totalt. 

Anonymkode: 6a4d3...052

Dette. Siden hun bare er 3 kan du også minne henne på det når hun roper, også overser du om hun ikke bytter over til innestemme

Anonymkode: 7976e...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...