Gå til innhold

Tror han er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og min mann bare rister på hodet i oppgitthet. Har fått dette for meg... vi har vært sammen i 2 år og har ett barn. Jeg har aldri tidligere vært sjalu eller mistenksom i andre forhold men nå! Og jeg tror han har rett i at jwg har en hjerne som har fått hakk i plata og gått løpsk. Hvordan fjerne mistilliten og stile på ham? Dette er jo bare tull, jeg er 33 år! 

Anonymkode: f8c84...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stole...

Skrevet

Min erfaring er at magefølelsen ALLTID stemmer. 

Anonymkode: f0b11...5c9

Skrevet

Hvorfor tror du han er utro da? 

Anonymkode: b9a1c...b17

Skrevet

Tror ikke den alltid stemmer. Min forrige mann var utro og gikk da barnet var 1 år. Jeg hadde INGEN mistanke og fikk fullstendig sjokk og slet i noen år med tilnærmede posttraumatisk stress-symptomer. Tror jeg kan ha tatt dette med meg inn i nytt forhold. Magefølelsen sier at han skal gå fra meg og baby any time og st hab er utro. Han har reisejobb og dermed all verdens arena for det. Han er fortvilet og sier at han måtte være idiot for å være utro mot meg, han vil leve livet sitt sammen med meg og barnet vårt. Går vi fra hverandre får han lite samvær pga jobben sin feks. Dermed skjønner jeg logikken hans. Magefølelsen min sier likevel at han lyver selv om hjernen min tror på ham, han er en god mann fra en konservativ familie osv. Jeg tror faktisk magefølelsen min har virus... dermed lurer jeg på hvordan jeg kvitte meg med det. Og stole på min mann. Selv om magefølelsen skriker.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror ikke den alltid stemmer. Min forrige mann var utro og gikk da barnet var 1 år. Jeg hadde INGEN mistanke og fikk fullstendig sjokk og slet i noen år med tilnærmede posttraumatisk stress-symptomer. Tror jeg kan ha tatt dette med meg inn i nytt forhold. Magefølelsen sier at han skal gå fra meg og baby any time og st hab er utro. Han har reisejobb og dermed all verdens arena for det. Han er fortvilet og sier at han måtte være idiot for å være utro mot meg, han vil leve livet sitt sammen med meg og barnet vårt. Går vi fra hverandre får han lite samvær pga jobben sin feks. Dermed skjønner jeg logikken hans. Magefølelsen min sier likevel at han lyver selv om hjernen min tror på ham, han er en god mann fra en konservativ familie osv. Jeg tror faktisk magefølelsen min har virus... dermed lurer jeg på hvordan jeg kvitte meg med det. Og stole på min mann. Selv om magefølelsen skriker.

Hilsen Hi:-)

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du han er utro da? 

Anonymkode: b9a1c...b17

Vel, han var en som lå med mange før vi ble sammen. Han er veldig glad i sex og kan bli frustrert uten. Han har reisejobb, mange døgn borte i året. Telefonen er alltid med ham, hvor enn han står og går. MEN jeg tror ikke han er mer glad i sex enn i å beholde familien sin. Vi har bra sex. Altså, jeg er bare redd for å bli svikta. Igjen. Og så har jeg kommet inn i er spor hvor jeg har «bestemt meg» for at det er sånn og med det dytter jeg ham fra meg. «Bare gå å ligg med noen andre du» osv. Hårreisende barnslig og ødeleggende. Jeg vet! Må ut av dette. Jeg må bli trygg. På meg og ham. Hvordan? Han tar meg ikke helt på alvor og tror ikke han forstår hvor stor denne angsten er hos meg og hvor mye det spiser meg. Han blir bare fornærmet og frustrert over å bli urettmessig anklaget.

hi

Skrevet

Du må jo oppsøke hjelp før han blir drittlei og pakker sakene og flytter ut. Psykolog neste.

Anonymkode: 5a3b0...d17

Skrevet

Ja jeg vet. 

Takk

hi

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Søk hjelp. Du må omprogrammeres.

Anonymkode: a6249...d59

Skrevet

Du må skaffe deg hjelp. Tipper du bare ser spøkelser på høylys dag, og du kommer garantert til å miste ham om du fortsetter denne oppførselen. 

Anonymkode: ddb03...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...