Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Lett lubben, pent ansikt, klassisk i klærne og smilende stort sett. Hvis jeg drar ut alene i en norsk by, er sjansen stor for at en mann vil slå av en prat og noe mer, eller er sjansen størst for at jeg ender opp som en ensom raring? Ja, jeg er ensom og nydumpet i kveld. Anonymkode: 2f915...fbe
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Ta deg en tur og kos deg😅 så ser du hva som sjer. Jeg er opptatt men drømmer av og til om å reise til en annen by, bo på hotell og gå på byn og ha ons 🤣 haha. Tror nokk du får mer enn ett napp ja... Anonymkode: 5f0bd...b47
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 3 minutter siden, sug lut skrev: Alt fra fostervann til varme lik har sjans. Jeg vrir og vrir hjernen, men dette svaret skjønner jeg ikke . Anonymkode: 38055...9ef
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ta deg en tur og kos deg😅 så ser du hva som sjer. Jeg er opptatt men drømmer av og til om å reise til en annen by, bo på hotell og gå på byn og ha ons 🤣 haha. Tror nokk du får mer enn ett napp ja... Anonymkode: 5f0bd...b47 Takk for svar😅 Vet du om det har noe å si hvor en går? Classy, laidback, brun pub osv.? Sist jeg var ute på vift var vel i russetiden. Huff, flau 🙈 Anonymkode: 2f915...fbe
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 Dra og kos deg! Hvis du er redd for å fremstå som en raring kan du jo bare si at du skulle på byen med venninna di, men at hun akkurat har ringt og avlyst... 😀😀 Anonymkode: 1529c...ebe
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Dra og kos deg! Hvis du er redd for å fremstå som en raring kan du jo bare si at du skulle på byen med venninna di, men at hun akkurat har ringt og avlyst... 😀😀 Anonymkode: 1529c...ebe Tror det er en sånn gammel klassiker😅 Men jeg vet jo det ikke er noen big deal. Er det best å sette seg ved baren eller ved et eget bord? HI Anonymkode: 2f915...fbe
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #8 Skrevet 19. juli 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror det er en sånn gammel klassiker😅 Men jeg vet jo det ikke er noen big deal. Er det best å sette seg ved baren eller ved et eget bord? HI Anonymkode: 2f915...fbe Hva er det du vil oppnå? Tror det blir litt kleint Anonymkode: bc91a...9ee
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #9 Skrevet 19. juli 2018 Erfaringsmessig: spør du slanke/tynne damer vil de si at du ikke har det. Grunnen er kanskje så enkel som at mange menn som prøver seg på dem gir utrykk for at de vil ha slanke damer. Jeg hadde en veninne med langt, nydelig blondt hår. Hun trodde at alle menn foretrakk blondiner, for det ble hun fortalt av nennsom sjekket hennne opp fordi de foretrakk blondiner. Tror nok du har sjans, men ville ikke gitt opp om du ikke blir rent ned når du går alene på pub likevel. Anonymkode: aecd4...fb7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #10 Skrevet 19. juli 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det du vil oppnå? Tror det blir litt kleint Anonymkode: bc91a...9ee Vil oppnå noen minutters oppmerksomhet fra en mann, gjerne en god samtale over en drink og gjerne litt kos om kjemien stemmer. Anonymkode: 2f915...fbe
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #11 Skrevet 19. juli 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar😅 Vet du om det har noe å si hvor en går? Classy, laidback, brun pub osv.? Sist jeg var ute på vift var vel i russetiden. Huff, flau 🙈 Anonymkode: 2f915...fbe Haha.. har ikke snøring😂 mange år siden jeg har vert på sjekkern. Anonymkode: 5f0bd...b47
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #12 Skrevet 20. juli 2018 Sjansen er stor for at du blir sjekket opp. Anonymkode: 3dfd7...979
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #13 Skrevet 20. juli 2018 7 timer siden, sug lut skrev: Alt fra fostervann til varme lik har sjans. Æsj så ekkelt. Anonymkode: 6bf47...5f5
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #14 Skrevet 20. juli 2018 Hvis du er pen i ansiktet og smilende, er sjansen stor. Jeg tror at menn på byen ser på ansikt foran kropp, med mindre du er veldig overvektig. Har selv lite pent ansikt, men bra kropp. Opplever nesten ingen oppmerksomhet, men min ene venninne som er lubben og har veldig pent ansikt, får masser av det. Anonymkode: 6bf47...5f5
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2018 #15 Skrevet 20. juli 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Lett lubben, pent ansikt, klassisk i klærne og smilende stort sett. Hvis jeg drar ut alene i en norsk by, er sjansen stor for at en mann vil slå av en prat og noe mer, eller er sjansen størst for at jeg ender opp som en ensom raring? Ja, jeg er ensom og nydumpet i kveld. Anonymkode: 2f915...fbe Din beskrivelse av deg selv ligner sånn jeg ville ha beskrevet meg selv. Og jeg får absolutt sjans. Får sex også. Anonymkode: 2ccc4...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå