Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Og ikke drittslenging osv;-) Har tre barn, to fra før og en med ny samboer. Jeg og samboer vil begge to være med hverandre. Likevel vet vi at året som har gått har vært rovdrift på oss som par. Vi har vært i en gigantisk krise, svangerskap, hvor vi skal bo, mistet jobb, sykt barn og truende rettssak med eks ihht barnefordeling. Jeg er helt skutt! Jeg har vært svært deprimert dette skoleåret som har gått, ikke sett noe annet enn sort vegg og håpløshet. Vi har sagt utilgivelig stygge ting til hverandre, truet med brudd, flyttet fra hverandre noen dager noen ganger osv. Grusomt for begge to. Jeg er oppe fra dumpa må og alt jeg vil er et godt liv med denne mannen. Hvordan reparerer man så grell slitasje? Han vil være med meg og barna. Men vi må finne tilbake til «oss», humoren og klare å lege sårene mellom oss. Anonymkode: f20f8...f5e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Hvis den grunnleggende tilliten er der, og det ikke er noe dere imellom som har ført til disse krisene, så går det nok bra. Det virker jo som om dere begge er interessert i å være med hverandre, og elsker hverandre. Hva med å bestille time på familievernkontoret. Det kan hende det er stengt der nå i ferien, men det skader ikke å prøve. Hvis dere har et barn som er under/rundt 1 år, så er det ikke rette tidspunktet å gå fra hverandre. De første månedene/året med baby i hus, så er man ikke helt seg selv, og bør ikke ta noen slike alvorlige avgjørelser. Det var mye dere har opplevd siste året, og slikt sliter på forhold. Dere må begge jobbe med forholdet, snakke med hverandre. Og somsagt familievernkontoret. Anonymkode: f4df4...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå