Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Jeg er hu som elsker mat. Spiser mye og lenge. Siden februar har matlyst og matglede ikke vært tilstede. Jeg spiser når jeg er sulten men det er snakk om å kaste inn en brødskive for å døyve sulten. Vekta har selvsagt gått noe ned men ikke dramatisk. Jeg føler meg frisk og fin men har begynt å tenke at noe feiler meg. Dette er unormalt for meg å være. Mulig å endre matvaner fra å være matvrak til å bare spise for å overleve? Anonymkode: 3bac7...1c9
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Begynte sånn i fjor sommer. Skyldte først på varmen, men tror det var pga stress og bekymringer hjemme. Gikk ned 20 kg på et år.. Nå var jo jeg litt overvektig, men nå har jeg blitt direkte tynn 😕 Kkarer ikke spise så mye som før, når jeg er mett får jeg ikke ned en bit til. Tror magesekken må ha krympet... Kan jo være lurt å ta en legetime.. Anonymkode: c311a...03d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 Ta en legetime. Og sørg for ro og hygge rundt deg ved måltidene. Bestem deg for å f eks måtte sitte minimum en halv time ved bordet. Sørg for at maten er av god kvalitet, kjøp gode oster, godt brød, meierismør, lekkert kjøtt og fersk fisk, ikke ferdigmat, junk og billigprodukter. Det er lettere å få ned kvalitetsmat. Anonymkode: 0ee1f...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå