Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Vi har tre barn 13,9 og 1år og 3 måneder. Lille har gått på baby svømming siden han var 6 uker så godt vandt med vann. Men det praktiske spørsmålet her tar vi han med oss? Hvordan gjør man da eventuelt med barnevogn og denslags? Eller blir han liksom bare i «veien»? Anonymkode: 79ac2...ca7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Vi har hatt med småbarn, men da blir det jo å dele seg litt. Minste kan ikke være med i stryk, i flåter, i sklier osv, mange av aktivitetene der må du være svømmedyktig eller en viss høyde (og ha med en voksen til å passe på) for å være med på. Vogna er ikke noe problem, stier og park du kan gå i når barnet skal sove, og det er fint å ha vogna for å frakte litt mat/drikke, håndklær osv under. Om man har "base" ved barnebassenget og en er der med den minste vil dagen bli flott også for den lille. Men ser dere for dere å frese rundt i sklier osv med de store ville jeg nok heller hatt barnevakt om muligheten er der, det er mye de store kan gjøre der som den lille ikke kan være med på Anonymkode: e215d...049
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi har hatt med småbarn, men da blir det jo å dele seg litt. Minste kan ikke være med i stryk, i flåter, i sklier osv, mange av aktivitetene der må du være svømmedyktig eller en viss høyde (og ha med en voksen til å passe på) for å være med på. Vogna er ikke noe problem, stier og park du kan gå i når barnet skal sove, og det er fint å ha vogna for å frakte litt mat/drikke, håndklær osv under. Om man har "base" ved barnebassenget og en er der med den minste vil dagen bli flott også for den lille. Men ser dere for dere å frese rundt i sklier osv med de store ville jeg nok heller hatt barnevakt om muligheten er der, det er mye de store kan gjøre der som den lille ikke kan være med på Anonymkode: e215d...049 Ja det var det som var tanken bak spørsmålet dette skal liksom være en tur for de eldste. Da lille jo har det «gøy» hver dag med eget lite basseng i Hagen osv. Så da er deg kanskje like greit at besteforeldrene koser seg med han en dag? Anonymkode: 79ac2...ca7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja det var det som var tanken bak spørsmålet dette skal liksom være en tur for de eldste. Da lille jo har det «gøy» hver dag med eget lite basseng i Hagen osv. Så da er deg kanskje like greit at besteforeldrene koser seg med han en dag? Anonymkode: 79ac2...ca7 Det vil jeg anbefale 👍 kjekt for de eldste å føle at de ikke alltid må ta hensyn til minste og. Anonymkode: 9f35f...f14
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 Det finnes bassengområde for de minste som er kjempekjekt, men om tanken er at alle dere andre skal benytte dere av parken vil nok minsten legge hindringer for det. En må jo alltid være med han. Om jeg var dere hadde jeg kun tatt med de eldste denne gangen. Kjekt for dem å få ha mamma og pappa for seg selv. Gled dere, parken er kjempefin. Anonymkode: 7db00...bd4
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 Har du mulighet til barnevakt så gjør det. Anonymkode: ab04c...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå