Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Forstår ingenting. Har vært en grei tone mellom oss lenge, men har alltid vært litt skeptisk til henne pga hennes historie osv. Var usikker på henne i begynnelsen, men hun virket «så grei». Plutselig dukker det opp en bekymringsmelding i posten. Helt ut av det blå. Ett par dager før det var det ingen hei eller noenting da jeg traff på henne, tenkte kanskje hun hadde en dårlig dag, neste dag skjelte hun meg ut fordi ungene ropte da de gikk forbi huset hennes og barna hennes hadde da lagt seg og våknet av «bråket». Jeg la to og to sammen og konfronterte henne med det jeg fikk i posten. Først sa hun nei, deretter sa hun at jeg hadde fortjent det. Jeg vil ikke skrive om hva som stod i meldingen, men lege, barnehagen og andre offentlige instanser har kun positivt å si om oss som familie, så hva som gikk galt opp i hodet på naboen vet vi dessverre ikke. Håper bare på at dette skal bli avklart så fort som mulig. Jeg håper også at det som barnehage har å si om barna våres legges mer vekt på enn det som naboen måtte finne på å si. Eneste jeg går og tenker på er at jeg har slitt med depresjon tidligere og gikk på medisiner, dette står i legejournalen min. Så jeg er redd for at BV vil heller tro på naboen enn meg når det gjelder saken vår. At BV vil mistenke meg for å være dårlig mor fordi jeg VAR deprimert før jeg fikk dem! Anonymkode: 3d834...299
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Det er din egenskap som mor her og nå som vektes. Ikke din depresjon før. Hilsen ei som lurte på det samme da jeg ble skilt og eks truet med at mine spiseforsyrrelser i gamlelager gjord ener uegnet. Fvk bare lo av ham:-) Anonymkode: b4e2d...276
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 Jeg slet med depresjoner da jeg var ung, alvorlig... likevel er jeg nå godkjent fosterhjem og har flere egne barn i tillegg. Så DET tror jeg ikke du skal være redd for, men er litt vanskelig å uttale seg når man ikke vet hva dette går ut på. Anonymkode: cb8fc...410
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Forstår ingenting. Har vært en grei tone mellom oss lenge, men har alltid vært litt skeptisk til henne pga hennes historie osv. Var usikker på henne i begynnelsen, men hun virket «så grei». Plutselig dukker det opp en bekymringsmelding i posten. Helt ut av det blå. Ett par dager før det var det ingen hei eller noenting da jeg traff på henne, tenkte kanskje hun hadde en dårlig dag, neste dag skjelte hun meg ut fordi ungene ropte da de gikk forbi huset hennes og barna hennes hadde da lagt seg og våknet av «bråket». Jeg la to og to sammen og konfronterte henne med det jeg fikk i posten. Først sa hun nei, deretter sa hun at jeg hadde fortjent det. Jeg vil ikke skrive om hva som stod i meldingen, men lege, barnehagen og andre offentlige instanser har kun positivt å si om oss som familie, så hva som gikk galt opp i hodet på naboen vet vi dessverre ikke. Håper bare på at dette skal bli avklart så fort som mulig. Jeg håper også at det som barnehage har å si om barna våres legges mer vekt på enn det som naboen måtte finne på å si. Eneste jeg går og tenker på er at jeg har slitt med depresjon tidligere og gikk på medisiner, dette står i legejournalen min. Så jeg er redd for at BV vil heller tro på naboen enn meg når det gjelder saken vår. At BV vil mistenke meg for å være dårlig mor fordi jeg VAR deprimert før jeg fikk dem! Anonymkode: 3d834...299 Det siste skal du i hvert fall IKKE bekymre deg om! Men hadde faktisk vurdert å flytte hvis dama er så gal! Anonymkode: 563e8...304
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 Er ikke deprimert lenger, men pga bivirkninger og det ene og det andre så går jeg på medisiner fortsatt! og vet ikke om jeg er «friskmeldt» av legen eller hva jeg er egentlig. Går på den minste dosen og trapper med i samråd med lege. Har bestemt meg for å kutte ut medisinen fordi jeg har rett og slett ikke har behov for den lenger. Damen virker ikke helt god nei! Men begynner jo å stresse likevel. Kan nevne det at i meldingen stod det blant annet at jeg virker «ustabil» og «redd». Merkelig ting og si, kjenner ikke meg igjen i dette i det hele tatt. Håper å få det ut av verden snart! Det tar på selv om jeg i utgangspunktet ikke har noenting å være redd for. Anonymkode: 3d834...299
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er ikke deprimert lenger, men pga bivirkninger og det ene og det andre så går jeg på medisiner fortsatt! og vet ikke om jeg er «friskmeldt» av legen eller hva jeg er egentlig. Går på den minste dosen og trapper med i samråd med lege. Har bestemt meg for å kutte ut medisinen fordi jeg har rett og slett ikke har behov for den lenger. Damen virker ikke helt god nei! Men begynner jo å stresse likevel. Kan nevne det at i meldingen stod det blant annet at jeg virker «ustabil» og «redd». Merkelig ting og si, kjenner ikke meg igjen i dette i det hele tatt. Håper å få det ut av verden snart! Det tar på selv om jeg i utgangspunktet ikke har noenting å være redd for. Anonymkode: 3d834...299 Hun driver jo æresskjelling og sjikane. Anonymkode: f650f...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå