Gå til innhold

Stivner mer og mer i nakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av dagen har jeg stivnet mer og mer i nakken og nedover ryggen. Jeg er hele tiden i bevegelse, men det gjør det ikke bedre. Jeg har ikke ligget galt på puta i natt heller, så hva kan dette være da?

Anonymkode: b678f...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn blir jeg og noen ganger, men jeg vet ikke hvorfor. Hvis jeg ikke tar noe for det, så ender det i vondt og migrene.

Anonymkode: cc816...dd6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sånn blir jeg og noen ganger, men jeg vet ikke hvorfor. Hvis jeg ikke tar noe for det, så ender det i vondt og migrene.

Hva mener du med «tar noe for det?» Mener du smertestillende som f.eks Paracet? Hjelper det?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med «tar noe for det?» Mener du smertestillende som f.eks Paracet? Hjelper det?

Ja, for meg hjelper det. Jeg tar 2 paracet og 1 ibux, etter råd fra apoteket. Er det veldig ille smører jeg litt med ibux gele i tillegg. For meg er det viktig og få stoppet det før det ender opp med et kraftig migreneanfall.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for meg hjelper det. Jeg tar 2 paracet og 1 ibux, etter råd fra apoteket. Er det veldig ille smører jeg litt med ibux gele i tillegg. For meg er det viktig og få stoppet det før det ender opp med et kraftig migreneanfall.

Ok, takk for rådet. Da tar jeg et par paracet. 🙌

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ok, takk for rådet. Da tar jeg et par paracet. 🙌

Du bør ta ibux og, i følge apoteket så var det den beste kombinasjonen. Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt 1 ibux og 1 paracet i stedet for 2 paracet

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bør ta ibux og, i følge apoteket så var det den beste kombinasjonen. Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt 1 ibux og 1 paracet i stedet for 2 paracet

Det skulle jeg gjerne gjort, men magen min tåler ikke ibux. Så da må det bli to paracet i stedet. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skulle jeg gjerne gjort, men magen min tåler ikke ibux. Så da må det bli to paracet i stedet. 

Ser den. Håper det virker :)

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser den. Håper det virker :)

Tusen takk!

Skrevet

Husk å sjekke om bh’en din er riktig størrelse og at stroppene er passe innstilt. Det kan også vær feil sittestilling/stol på jobb.

Anonymkode: fa930...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...