Gå til innhold

Dag 5 av sydenferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde virkelig glemt det evige maset om solsenger på hotellet. Hver eneste morgen er det fullt , eller fullt og fullt , fullt av håndkler. Husker svakt i minne at jeg for to år siden begynte å stå opp tidligere og tidligere for å ta senger. Og igjen , nå må jeg begynne med det samme. Så nå sitter jeg her da ved ett tomt basseng , fylt av masee ulike håndkler på hver eneste solseng. 

Anonymkode: 7a500...9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på dag 13 av vår sydenferie. Er a-menneske av dimensjoner. Så hver morgen våkner jeg rundt 6, ligger å leser frem til sju og så lister jeg meg ut av leiligheten og ned til poolen. Her har jeg da 2 til 3 timer uten mann og barn, helt fantastisk! Bader litt, leser og koser meg. I skrivende stund er det 4 andre mennesker her og ingen barn 👌. Det er alltid noen som prøver seg, men de som jobber her, fjerner håndkler som blir lagt ned uten at noen ligger der. Null stress 🌞

Anonymkode: 45714...f9f

Skrevet

Vi er på rivieraen, ikke charter, og her er det ikke lov å bruke bassenget før 0900. Alle håndklær som legges ut før det blir fjernet. 

Anonymkode: 01f38...780

Skrevet

Vi reiste charter. Kom til bassenget rundt kl 10 hver dag, masse ledige senger. Dere har reist feil sted😊

Anonymkode: 2c916...5f9

Skrevet

I år har vi leid privat villa med stor hage og eget basseng i Spania. Det var det mest fantastiske ever. Kommer aldri til å reise charter igjen nå når jeg har opplevd dette. Anbefales!

Anonymkode: b4774...4e8

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I år har vi leid privat villa med stor hage og eget basseng i Spania. Det var det mest fantastiske ever. Kommer aldri til å reise charter igjen nå når jeg har opplevd dette. Anbefales!

Anonymkode: b4774...4e8

Det skjønner jeg :)

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi reiste charter. Kom til bassenget rundt kl 10 hver dag, masse ledige senger. Dere har reist feil sted😊

Anonymkode: 2c916...5f9

Skjønner dette 😅

Skrevet

Er man så uheldig å komme til et hotell som er mye frekventert av tyskere har man hatt skikkelig uflaks. Uansett når det er godtatt å legge ut håndkle, de er alltid først ute. Bra at mange hoteller har begynt å fjerne de før et viss klokkeslett, men jeg mener at egentlig burde man ikke ha lov å okkupere en solseng i lang tid slik at alle får glede av det. Har opplevd at noen legger ut håndkl, så spiser de frokost, legger seg igjen og dukker opp kl 12.

Anonymkode: d7514...d9f

Skrevet

En grunn til at jeg ikke reiser charter..Kjempe om noen solstoler rundt et basseng. Det er en verden der ute! 

Anonymkode: 170e9...fcf

Skrevet

Vi var i Syden forrige uke og det stod at man ikke hadde lov til å legge ut håndklær, da ble de fjernet, men det skjedde jo ikke. Bassenget åpnet 10 så vi prøvde en dag kl. 8 og da var det allerede fult. Så resten av ferien stod jeg opp 5.30, la ut håndklær på senger og gikk å la meg igjen. Var masse tyskere og russere på hotellet som fulte opp sengene midt på natta -. - 

Anonymkode: a5a21...2c9

Skrevet

Hva med å oppleve noe annet enn hotellets basseng?

Anonymkode: 2a3b0...ca4

Skrevet

Klag til de ansatte, jo flere som klager jo bedre.

Har blitt ganske vanlig at ansatte fjerner håndklær på solsenger som ikke er i bruk.

Anonymkode: a8303...e39

Skrevet

Der hvor jeg var , så var det NORSKE husmødre/fedre som stod opp kl 05,30 for å legge på solsengen. Skulle ha nærmest den jævla poolen. Late , fete nordmenn!! Vi i familien var på stranden og slapp denne problemstillingen med å lukte klorbasseng og stappa i seg paraplydrinker mens flesket tyter / eser enda mer ut!

Anonymkode: 9ce8a...a68

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Der hvor jeg var , så var det NORSKE husmødre/fedre som stod opp kl 05,30 for å legge på solsengen. Skulle ha nærmest den jævla poolen. Late , fete nordmenn!! Vi i familien var på stranden og slapp denne problemstillingen med å lukte klorbasseng og stappa i seg paraplydrinker mens flesket tyter / eser enda mer ut!

Oj så flinke dere var da... 🙄 Du og Trump burde slå dere sammen da dere ikke eier sosial intelligens noen av dere. 

Anonymkode: 392b4...d0d

Skrevet

Herregud, det er jo bare å fjerne håndklærne og legge seg nedpå. Det gjør alltid jeg. Og når de kommer sier jeg bare at det var ingen her, kan ikke holde av solsengene og ikke være der. Aldri noe problem. Flytter meg aldri da.. De får bli så sure de vil.  

Anonymkode: 9029a...987

Skrevet

Vi er også i Syden nå og hver dag fjerner jeg to håndklær fra de sengene jeg har lyst på om de ikke ligger der når bassenget åpner kl 09. Har fått mange måpte blikk når de tusler i tøflene sine kl 12 og tror at de kan okkupere to solsenger fra tidlig morgen uten å bruke de. 

Her tar uansett personalet å fjerner alle håndklær kl 09 om ingen ligger der så jeg tar de bort med god samvittighet. 

Anonymkode: ff793...a05

Skrevet

Vi er på stranda og vi, men noen ganger er det godt å kunne bade ved bassenget . 

Skrevet

Helt utrolig at folk okkuperer solsenger i timesvis uten å bruke dem.

Jeg var alene med ungene og måtte ligge slik at jeg så dem til enhver tid, synes det er helt utrolig at så mange må ta solsengene nærmest bassenget uten god grunn.

Anonymkode: c191b...4a3

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt utrolig at folk okkuperer solsenger i timesvis uten å bruke dem.

Jeg var alene med ungene og måtte ligge slik at jeg så dem til enhver tid, synes det er helt utrolig at så mange må ta solsengene nærmest bassenget uten god grunn.

Anonymkode: c191b...4a3

Atte Hæ, må man ha en god grunn til å ligge nærmest bassenget mener du?

Anonymkode: 01f38...780

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig at du visste å mye om hvem som gjorde hva ved poolen, til hvilket klokkeslett da 🙄

Anonymkode: f7388...6c3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er også i Syden nå og hver dag fjerner jeg to håndklær fra de sengene jeg har lyst på om de ikke ligger der når bassenget åpner kl 09. Har fått mange måpte blikk når de tusler i tøflene sine kl 12 og tror at de kan okkupere to solsenger fra tidlig morgen uten å bruke de. 

Her tar uansett personalet å fjerner alle håndklær kl 09 om ingen ligger der så jeg tar de bort med god samvittighet. 

Anonymkode: ff793...a05

Sier de noe når du har tatt "sengene deres"?

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde virkelig glemt det evige maset om solsenger på hotellet. Hver eneste morgen er det fullt , eller fullt og fullt , fullt av håndkler. Husker svakt i minne at jeg for to år siden begynte å stå opp tidligere og tidligere for å ta senger. Og igjen , nå må jeg begynne med det samme. Så nå sitter jeg her da ved ett tomt basseng , fylt av masee ulike håndkler på hver eneste solseng. 

Dette er en av grunnene til at vi  har sluttet med charter og leier hus eller leilighet. Uansett så flytter jeg håndklær dersom det ikke er noen der når bassenget åpner og legger det borte ved baren eller lignende. Kommer det noen sier jeg at det ikke var noen der, men at det var ansatte som gikk rundt og samlet inn håndklær.

Anonymkode: a06ef...9b3

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer det noen sier jeg at det ikke var noen der, men at det var ansatte som gikk rundt og samlet inn håndklær.

Anonymkode: a06ef...9b3

Genialt!!!

Anonymkode: 7de26...677

Skrevet

Kommer fra Sunwinghotell denne uka. Frem til kl 9.00 var det ikke lov å legge ut håndklær men etter det ok. Tre av dagene tuslet jeg ned og la ut håndklær kl 9.00. Så gikk jeg tilbake til leilighet, spiste frokost og smurte ungene med solkrem før vi alle gikk til poolen. De dagene vi ikke la ut håndklær var det problematisk å finne ledige senger, særlig m parasoll. 

Anonymkode: 56b46...d83

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig at du visste å mye om hvem som gjorde hva ved poolen, til hvilket klokkeslett da 🙄

Fordi jeg var ute å jogget på det tidspunktet.😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...