Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 En kollega har mistet mannen sin. Vi jobber tett på hverandre, så kjenner hverandre ganske godt vil jeg si. Men, vi er ikke sammen på fritida o.l., bare ringes litt for å utveksle info om jobb etc. Jeg har aldri møtt mannen hennes. Er så i tvil om jeg skal gå i begravelsen for å vise støtte til min kollega, eller om jeg bør la være. Hva tenker dere? Anonymkode: e35f1...d6e
sug lut Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 Som en hovedregel tenker jeg at alle begravelser du lurer på om du bør gå er begravelser du BØR gå i. Da er du nær nok.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 16 minutter siden, sug lut skrev: Som en hovedregel tenker jeg at alle begravelser du lurer på om du bør gå er begravelser du BØR gå i. Da er du nær nok. Det var en utrolig bra regel Anonymkode: db1d9...a6e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #5 Skrevet 17. juli 2018 Takk for svar. Jeg går👍🏻 Anonymkode: e35f1...d6e
*Miss Marple* Skrevet 17. juli 2018 #6 Skrevet 17. juli 2018 1 time siden, sug lut skrev: Som en hovedregel tenker jeg at alle begravelser du lurer på om du bør gå er begravelser du BØR gå i. Da er du nær nok. Den regelen har jeg også. Er jeg i tvil så går jeg.
Gjest Antarctica Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 3 timer siden, sug lut skrev: Som en hovedregel tenker jeg at alle begravelser du lurer på om du bør gå er begravelser du BØR gå i. Da er du nær nok. Enig i denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå