Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Heisann alle der ute😁. Min datter på 16 mnd fekk mmr vaksine forgje mandag og har siden igår hatt høg feber. Så det jeg lurer på er hvor mange dage me må forvente at hun vil ha feber? Fekk deres små utslett? Kommer det etter feberen? Me skal reise til syden på torsdag så håper det er gått øve til det 🙁. Anonymkode: cf6b4...d11
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Blir oppgitt over at du ikke klarer å planlegge litt bedre. Det er vanlig å få feber/utslett 1-2 uker etter MMR vaksinen. Såpass bør su faktisk sette deg inn i vaksinene du gir barnet ditt. Om barnet ditt har utslett og feber når dere skal ut å fly, så er det stor sjanse for at dere blir stoppet og ikke får fly. Anonymkode: 85e55...1ea
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir oppgitt over at du ikke klarer å planlegge litt bedre. Det er vanlig å få feber/utslett 1-2 uker etter MMR vaksinen. Såpass bør su faktisk sette deg inn i vaksinene du gir barnet ditt. Om barnet ditt har utslett og feber når dere skal ut å fly, så er det stor sjanse for at dere blir stoppet og ikke får fly. Anonymkode: 85e55...1ea Takk for at du gidder å svare👍 Anonymkode: cf6b4...d11
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 Vår minste fikk høy feber + utslett ganske lenge. Første tiden etterpå var det som vi hadde fått en annen unge. Veldig ultipass, sutrete og sov veldig lite (vanligvis en blid jente med godt sovehjerte). Var helt full i utslett på overkroppen(så ut som hun hadde meslinger). Eldste fikk bare moderat feber et par dager.. Anonymkode: 1bb45...f92
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #5 Skrevet 17. juli 2018 Vår minste reagerte foressten også med løs mage, det varte et par uker. Sjelden bivirkning fikk vi beskjed om. Anonymkode: 1bb45...f92
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 min hadde fever i 40 grader 3 dager og fikk utlsett, men var normalt sa helsesøsteren Anonymkode: 5a57c...fd1
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 Takk for svar dere. Nå har hun vært feberfri siden igår kveld. Ikke fått noe utslett🙌👍 Anonymkode: cf6b4...d11
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #8 Skrevet 18. juli 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Heisann alle der ute😁. Min datter på 16 mnd fekk mmr vaksine forgje mandag og har siden igår hatt høg feber. Så det jeg lurer på er hvor mange dage me må forvente at hun vil ha feber? Fekk deres små utslett? Kommer det etter feberen? Me skal reise til syden på torsdag så håper det er gått øve til det 🙁. Anonymkode: cf6b4...d11 Kan altid være greit å få dokumentert hva som gir eventuelt feber og utslett når eg skal ut å reise med fly, det pga viss de mistenker annet, får dere ikke reise. Kjenner til en dame med tvillinger som skulle på ferie. Den ene fikk vannkopper, som og vil si at den andre var i faresonen. Hun tenkte ikke tanken på det med fly og utslett, tvillingen fikk vannkopper da de skulle hjem og hun fikk ikke vær med på flyet hjem.... Anonymkode: 68002...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå