Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Tømmer dere alt i skapene? Tenkte sånn som klesskap og kommoder og diverse.. vi tenkte å begynne å leie ut hytta, og er bare usikker på hvordan vi skal gjøre det. Hva er "vanlig"? Anonymkode: 1a345...7f9
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Når jeg har leid hytte fra privatpersoner har det stort sett vært enkelte skap som har vært låst, der ting som leietager ikke skal bruke har vært oppbevart, mens skap som er ulåst inneholder ting det er greit å låne. En hytte jeg leide en gang hadde en hel bod som var låst. Anonymkode: c632c...824
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Når jeg har leid hytte fra privatpersoner har det stort sett vært enkelte skap som har vært låst, der ting som leietager ikke skal bruke har vært oppbevart, mens skap som er ulåst inneholder ting det er greit å låne. En hytte jeg leide en gang hadde en hel bod som var låst. Anonymkode: c632c...824 Takk for svar! Var det mat i kjøkkenskap? Jeg tenker så lenge jeg synes det er greit at folk kan bruke det, ser jeg ingen grunn for å rydde maten bort... Anonymkode: 1a345...7f9
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Vi har leid mange hytter, og setter utvilsomt pris på at det er plass til våre ting i skuffer og skap! Man behøver ikke rydde bort absolutt alt, men la det være god plass i garderobeskap, kommoder, badehyller og på kjøkkenet. På kjøkkenet lar man ofte tørrvarer og krydder stå igjen, men som regel er kjøleskapet helt tomt. Husk at de som kommer gjerne har kjøpt inn en del mat, også tørrvarer, som det må være plass til. Vi har vært på hytter stappfulle av ting og hytter fullstendig tømt, der man ikke kan finne salt en gang. En mellomting er definitivt best! Anonymkode: 9ff10...a91
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 Jeg leier ut, eller lar familiemedlemmer, låne hytta vår. Ingen andre. Jeg tar ikke betaling, men ønsker at de etterlater hytta i samme tilstand som de fant den. Ingen låste skap, dette er jo familie! De kan selvsagt ta mat fra kjøleskapet, titte i alle skap om de vil. Låne båten (robåt), og vel, føle seg som hjemme. De får ikke lov til å endre hytta eller området rundt (hugge ned trær, kutte husker, etc). Anonymkode: 4f8a2...6cc
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi har leid mange hytter, og setter utvilsomt pris på at det er plass til våre ting i skuffer og skap! Man behøver ikke rydde bort absolutt alt, men la det være god plass i garderobeskap, kommoder, badehyller og på kjøkkenet. På kjøkkenet lar man ofte tørrvarer og krydder stå igjen, men som regel er kjøleskapet helt tomt. Husk at de som kommer gjerne har kjøpt inn en del mat, også tørrvarer, som det må være plass til. Vi har vært på hytter stappfulle av ting og hytter fullstendig tømt, der man ikke kan finne salt en gang. En mellomting er definitivt best! Anonymkode: 9ff10...a91 Takk for et veldig informativt svar! Så det gjøres veldig forskjellig.. satser på en mellomting.. selvsagt tenkte jeg at kjøleskapet må være helt tomt... satser også på at to klesskap er helt tomme... vi får stuet bort en del klær på et loftrom. Anonymkode: 1a345...7f9
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg leier ut, eller lar familiemedlemmer, låne hytta vår. Ingen andre. Jeg tar ikke betaling, men ønsker at de etterlater hytta i samme tilstand som de fant den. Ingen låste skap, dette er jo familie! De kan selvsagt ta mat fra kjøleskapet, titte i alle skap om de vil. Låne båten (robåt), og vel, føle seg som hjemme. De får ikke lov til å endre hytta eller området rundt (hugge ned trær, kutte husker, etc). Anonymkode: 4f8a2...6cc Vi skal leie ut til fremmede for å få inn leieinntekter. Der blir litt annerledes med familie ja... Anonymkode: 1a345...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå