GÃ¥ til innhold

Hva skjer med meg?🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har vært sammen i 10år og har barn sammen. Han har aldri vært min store kjærlighet, men han er snill og omsorgsfull noe jeg setter høyt. Jeg har hatt en ustabil barndom å ønsket en perfekt familiemann, noe jeg har fått. Han er fantastisk med ungene og jeg vet vi kan gi ungene det jeg aldri fikk som barn.

Jeg tror ikke jeg har så mye følelser for mannen. Jeg irriterer meg over alt han gjør. Jeg er en sur kone hele tiden. Han er dårlig på husarbeid f.eks så føler alt faller på meg. Det samme med det økonomiske da han ikke kan håndtere penger. Dette er ikke noe nytt, slik har det vært i alle år.

jeg vet ikke om jeg nå er i en 30-årskrise. Jeg har skiftet jobb for 6mnd siden å jeg møter så mange spennende menn. Morsomme menn, kjekke og jeg dagdrømmer. Drømmer om het sex, hvordan ting hadde vært om vi var sammen osv. Merker jeg er smått betatt av ett par stk. Vi kan le, ha det gøy noe jeg og mannen ikke har hatt på flere år. Jeg føler meg som mannens mor ofte, ikke hans partner. Drømmer om å være forelsket igjen og spesielt om å ha bra sex. Med nannen er det «tøm og røm» en gang i mnd. Han vil ha sex oftere, jeg vil vell egentlig ikke ha sex med han. Vi er og har alltid vær svært ulike. Han liker gaming, sport, fiske og jakt. Jeg forguder mitt yrke og via jobben møter jeg andre med samme lidenskap som meg. Det er fantastisk å snakke fag med andre og jeg har møtt menn med samme lidenskap som meg selv.

jeg har ikke innledet noe forhold til noen. Jeg har alltid vært en person som er i mot utroskap og har sett ned på slike. Nå drømmer jeg om en hemmelig affære med lidenskap, forelskelse, rå sex osv. Kanskje er det småbarnslivet som gjør det slik? Kanskje er det 30årskrisa? Ikke vet jeg. Flere?

Anonymkode: 2a799...750

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen råd annet enn at jeg har det nøyaktig likt. Er vanskeligere enn noen kan tenke seg.

Anonymkode: d2fd0...0f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...