Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 jeg har 3 sønner med min eksmann, de 2 elsde på 12 og 14 ønsker og bo hos han og det er helt greit,men minste på 3 vil både jeg og far skal bo hos meg, så har han minsten 40% av tiden, er helt feil og la elsdeguttene bo hos far ? Vi er gode venner og samarbeider godt, han har ny samboer, hatt henne i 2 år, jeg som gikk fra han. barna møtte ikke henne før de hadde datet i 1 år Anonymkode: 9dc6c...6ec
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Det er ikke feil, men ville tilpasset samværet så søsknene får mest mulig tid sammen. De eldste har jo sin selvstendige rett til å påvirke hvor de skal bo. Vurderingen skal vel da gjøres av hensyn til dem, ikke til lillesøster. Anonymkode: 58a8a...c52
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke feil, men ville tilpasset samværet så søsknene får mest mulig tid sammen. De eldste har jo sin selvstendige rett til å påvirke hvor de skal bo. Vurderingen skal vel da gjøres av hensyn til dem, ikke til lillesøster. Anonymkode: 58a8a...c52 Unnskyld, lillebror. Anonymkode: 58a8a...c52
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 Takk for svar. de får være her så mye de vil, så ser lillebror når de ønsker Anonymkode: 9dc6c...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå