Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Hei alle sammen. Har fått en kraftig betennelse i visdomstann. Hovent tannkjøtt og grusomme smerter i halve ansikt og øre. Er på dag 2 med penicillin. Nå klarer jeg ikke svelge tablettene, bare kaster de opp. Antakeligvis fordi jeg såvidt klarer å åpne munnen og det føles "trangt" i svelget. Jeg har også ekstrem angst i forhold til svelging av tabletter og flytende medisiner. Går det an å få medisinen intravenøst da tro? Finnes vel ingen andre alternativer. Hilsen pingla på 25 år 😂 Anonymkode: 48c1a...196
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Den kan gis intravenøst, men da må du legges inn. Eventuelt kan den gis intramuskulært, men det brukes sjelden. Anonymkode: 33d87...5c1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hei alle sammen. Har fått en kraftig betennelse i visdomstann. Hovent tannkjøtt og grusomme smerter i halve ansikt og øre. Er på dag 2 med penicillin. Nå klarer jeg ikke svelge tablettene, bare kaster de opp. Antakeligvis fordi jeg såvidt klarer å åpne munnen og det føles "trangt" i svelget. Jeg har også ekstrem angst i forhold til svelging av tabletter og flytende medisiner. Går det an å få medisinen intravenøst da tro? Finnes vel ingen andre alternativer. Hilsen pingla på 25 år 😂 Anonymkode: 48c1a...196 Ville du klart å svelge mikstur da? Det gis jo til barn. Anonymkode: dda91...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå