Gå til innhold

Dere som har tatt full bukplastikk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere nervene tilbake i mageområdet? Nå er det snart ett år siden jeg fikk gjennomført full bukplastikk, og fremdeles kjenner jeg ingenting. Vil det være sånn for alltid, da?

Anonymkode: ab9ee...c57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk aldri tilbake følelsen i huden nedenfor navlen. Er åtte år siden nå.

Anonymkode: 10d86...bed

Skrevet

Har hatet følelsesløst område på magen siden første KS for 22 år siden. Større område etter BP for 10 år siden. Er så vandt til det at jeg ikke tenker over det lengre.

Anonymkode: d4ae2...db9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...