Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #1 Skrevet 16. juli 2018 Når fikk dere nervene tilbake i mageområdet? Nå er det snart ett år siden jeg fikk gjennomført full bukplastikk, og fremdeles kjenner jeg ingenting. Vil det være sånn for alltid, da? Anonymkode: ab9ee...c57
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #2 Skrevet 16. juli 2018 Fikk aldri tilbake følelsen i huden nedenfor navlen. Er åtte år siden nå. Anonymkode: 10d86...bed
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #3 Skrevet 16. juli 2018 Har hatet følelsesløst område på magen siden første KS for 22 år siden. Større område etter BP for 10 år siden. Er så vandt til det at jeg ikke tenker over det lengre. Anonymkode: d4ae2...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå