Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #1 Skrevet 16. juli 2018 Jeg har aldri vært på frognerbadet, men ønsker å ta med vesla på snart 3 i dag. Er det slik at jeg da også må ha badetøy, eller går det greit at kun vesla leker i det lille bassenget (og at jeg kun har på meg vassevennlig tøy, selvfølgelig). Anonymkode: 28c6d...32b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #2 Skrevet 16. juli 2018 Du kan være vassevennlig Kos dere! Anonymkode: 4ba4b...dc0
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #3 Skrevet 16. juli 2018 Ta med deg badetøy i tilfelle du ombestemmer deg. Det er et litt større, men barnevennlig basseng der hvor det er lurt at du også kan bli våt. Det er garderobe der, så går greit å skifte hvis du føler for å bade likevel 😉 Anonymkode: b11df...56f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 Ja, det kan du. Men jeg ville definitivt tatt med badetøy. Treåringen vil nok ha stor glede av det mellomstore bassenget, og der må du også være med. Anonymkode: b0b6f...024
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #5 Skrevet 16. juli 2018 Vi er der hver dag. Og elsker det! Mellomste bassenget er topp for 3 åringer - og voksne! Det er garderobe der du kan skifte i. Du går ikke gjennom garderoben, eller må skifte der. Jeg har alltid bikini under klærne, og skifter under håndkle når vi drar hjem. Anonymkode: 0de45...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå