Gå til innhold

Dere som er 35 år +, hvilken hårfrisyre har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Langt og glatt, ca midt på ryggen. Honningblondt, men farges hver måned for å skjule uønskede grå hår. Ser friskt, blankt og ungt ut, og passer min ansiktsform og hudtone.

Anonymkode: e34da...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lob med lyse striper. Retter det stort sett ut, da jeg har fall og det ser ikke ut med mindre det er rett😅

Anonymkode: 3be90...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt mellombrunt hår.  Ble lei etter en stund etter å ha farget det svært (Jeg så ut som en heks! Min goth periode...), farget det platina blond ( ikke bedre.), så nå holder jeg min naturlige hårfarge. 

Anonymkode: caec8...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 2000 kr annenhver mnd men ender likevel opp med kjedelig halvlangt hår i gusjengult.

Stripet opprinnelig i en kald blond farge, men det ser ikke ut etter en uke 🤷🏼‍♀️ Det er iallfall ikke en kald farge nå. 

Anonymkode: e1a35...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bruker 2000 kr annenhver mnd men ender likevel opp med kjedelig halvlangt hår i gusjengult.

Stripet opprinnelig i en kald blond farge, men det ser ikke ut etter en uke 🤷🏼‍♀️ Det er iallfall ikke en kald farge nå. 

Anonymkode: e1a35...1b5

Du må bruke lillasjampo. Jeg bruker det hver gang jeg vasker håret, hvis ikke får de nydelige kalde stripene oransjeskjær med en gang. 

Anonymkode: cbf87...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt, nesten til rumpen, mørk brun farge uten grått ennå (er 38). Har det enten løst, eller i en vanlig hestehale. 

Anonymkode: 1ce55...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig langt hår. Har det som oftest i to fletter eller en flette bak.

Anonymkode: e6dd4...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...