Gå til innhold

Ville du blitt sammen en som satt i rullestol?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en bekjent på Facebook. Som er frustrert for at han ille får seg dame. Damene slutter å skrive med han, når de finner ut at han sitter i rullestol. Kunne du blitt sammen med en som satt i rullestol? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: a6934...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne selvsagt det! Men så er jo spørsmålet om impotens vet du hvordan han ligger an der?

Anonymkode: 492b0...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde falt skikkelig for ham så hadde jeg sikkert ikke latt det komme i veien, men jeg hadde nok også brutt av før det kom til det punktet.

For noen år siden ville jeg sagt "ja selvfølgelig", men så havnet mannen min midlertidig i rullestol, og jeg fikk oppleve hvor store begrensninger det lagde for livet vårt. Om han hadde havnet permanent i rullestol hadde jeg selvsagt ikke gått fra ham av den grunn, men det er ikke et liv jeg hadde hatt lyst til å gå inn i med viten og vilje.

Anonymkode: ad300...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvilsomt. Det finnes så mange andre å velge i. 

Når det er sagt. Jeg innbilte også meg selv at jeg ikke kunne falle for en overvektig mann. Og så gjorde jeg nettopp det fordi han var så fantastisk. Så det er nok ikke alltid så lett å forutse hvor kjærligheten bringer oss. 

Anonymkode: 61ea8...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... kommer an på det. Hva er årsaken? MS feks. Nei. Det vil bli mye ansvar på meg. Ville aldri fått barn med han heller, for det meste av ansvaret ville ligge på meg. Hvor aktiv han er kommer også an på om jeg ville gjort det. Og hvor mye han synes synd på seg selv. 

Anonymkode: 70ba4...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hva som er grunnen til det, og hvor selvhjulpen han var, dessverre. Hadde derimot mannen min havnet i rullestol hadde jeg selvsagt aldri gått fra han.

Anonymkode: ef4e3...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet, nei. Alt for mye av hverdagsslitet ville falt på meg, og det ville lagt for mye band på fritiden. Dessuten, rullestolbrukere blir hjelpetrengende før gående.

En rullestolbruker ville blitt scrollet forbi på datingapp.

Anonymkode: 8b5ca...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke med mindre jeg forelsket meg i vedkommende, men jeg ville ikke gått inn for å gjøre det ved å f.eks aktivt date noen i rullestol. Det høres fryktelig upraktisk ut.

Anonymkode: bb1db...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg traff han, ble venn med han og deretter forelsket meg ville det nok ikke stoppet meg. Men samtidig ville jeg desverre ikke gått inn for å forelske meg i en mann i rullestol. Jeg har vært alenemor lenge og hvis jeg noen ganger finner en mann ønsker jeg en jeg kan få barn med og lempe halvparten av jobben på. 

Anonymkode: 3df97...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne selvsagt det! Men så er jo spørsmålet om impotens vet du hvordan han ligger an der?

Anonymkode: 492b0...0b5

Det vet jeg ikke. Kan nesten ille spørre han om det heller🙊

Han er veldig aktiv og selvhjulpen da. Trener aktivt overkroppen og klarer det meste selv uten hjelp. 

Anonymkode: a6934...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en bekjent på Facebook. Som er frustrert for at han ille får seg dame. Damene slutter å skrive med han, når de finner ut at han sitter i rullestol. Kunne du blitt sammen med en som satt i rullestol? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: a6934...c8d

Og siden du sier at dette er en bekjent på Facebook, har han reklamert for seg selv på Facebook siden du vet at han har problemer med dette? I så fall vil DET været et større turn off enn at han sitter i rullestol. 

Anonymkode: 3df97...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer helt an på hva som er grunnen til det, og hvor selvhjulpen han var, dessverre. Hadde derimot mannen min havnet i rullestol hadde jeg selvsagt aldri gått fra han.

Anonymkode: ef4e3...002

Tror det er bilulykke i dette tilfellet.

Anonymkode: a6934...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og siden du sier at dette er en bekjent på Facebook, har han reklamert for seg selv på Facebook siden du vet at han har problemer med dette? I så fall vil DET været et større turn off enn at han sitter i rullestol. 

Anonymkode: 3df97...08e

Ja, han har skrevet det der. Så det er litt "offentlig". 

Anonymkode: a6934...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han har skrevet det der. Så det er litt "offentlig". 

Anonymkode: a6934...c8d

DET er ihvertfall turn-off.

Som andre sier hvis vi hadde blitt kjent og så forelsket meg så hadde ikke rullestolen blitt en dealbreaker. Men jeg hadde ikke gått inn for å bli forelsket i en person i rullestol eller med andre betydelige sykdommer/skader. Så at han ikke får så mye napp på tinder og andre datingsider skjønner jeg godt.

Anonymkode: dbdb6...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg vet ikke. Har rullestol selv, som jeg bruker innimellom ved behov (sjelden), og det er ufattelig upraktisk (men fantastisk når det er nødvendig). Det er så mange steder som er helt uframkommelige og alt blir rett og slett utrolig vanskelig og klønete. Mange steder ville jeg ikke ha kommet fram hvis jeg ikke hadde kunnet gå ut av rullestolen og trille den selv. Legger mange begrensninger på livet, rett og slett. 

Anonymkode: dcb7f...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lam i beina er noe annet enn lam i hodet så selvfølgelig hadde jeg ikke hatt noe problem med det. 

Anonymkode: 46689...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det erkanskhe ikke det letteste å møte noen på nett når man gar en ekstra utfordring.. Man må kanskje heller møtes, for det er lett å droppe den man bare har møtt på nett bare det er den minste ting som skurrer ned idealbildet. Det er vel nok om hårfargen er feil. 

Mn far sitter i rullestol og far gjort deg siden han var 20. Han har hatt flust av kjærester. Han er veldig utadvendt og sjarmerende og han har alltid sett flott ut ( I guess hvis jeg forsøker P se objektivt på min far 😅) Rullestolen har tydeligvis ikke vært noe hinder.

Og i og med at jeg har vokst opp med min far i rullestol, og aldri har opplevd det som et hinder i noen sammenhenger som har med oppfølging av oss barna  så kunne heg godt ha blitt sammen med en som sitter i stol.

Anonymkode: b1ab6...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...