Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Hvor mye er pappan hos dere hjemme ? Og hvor mye tid tilbringer han med ungene ? Og alder på barna ? Føler pappan her hjemme er så lite hjemme og med dem 😔 Anonymkode: ac4fb...45f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Jeg kan ikke svare, for jeg er alene. Men hva mener du med mye borte? Hva gjør han i stedet for å være med barna? Stiller han opp på avslutninger, kamper osv.? Anonymkode: c065f...626
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Hjemme hver dag etter jobb. Sjelden han er borte på kveldstid. Vi tar alltid hver sitt barn under kveldsstell. I helgene hvis vi ikke skal gjøre noe sammen, er han flink til å ta med seg en av de. På lørdag gikk han tur med begge hjem til foreldrene sine slik at jeg kunne vaske huset. Anonymkode: 53a5a...f28
Leverpostei Skrevet 15. juli 2018 #4 Skrevet 15. juli 2018 Her jobber far 100%, jeg jobber 80%. Han jobber noe kveld og helg, men ikke veldig mye. Jeg går tidlig fra jobb hver dag, og jobber hjemmefra når barna er i seng. Han har en fritidsaktivitet som binder ham opp én ettermiddag/ kveld i uken, pluss noen få helger. Jeg trener én - to kvelder i uken, etter leggetid. Vi går litt ut hver for oss og treffer venner o.l, kanskje en til to ganger i måneden. Alt i alt er det jeg som ser barna mest, men han er her jo også mye. Har tre barn under 8 år.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #5 Skrevet 15. juli 2018 Min mann jobber 6/7 dager i uka og jeg er hjemmeværende. Jeg er syk da så det stiller seg kanskje annerledes. Men nå i det siste hvor sykdommen har vært som verst så står han opp med de, gjør de klare, lager matpakker og leverer de. I tillegg henter han og gjør det meste av praktiske ting som legging og sånn. Jeg bruker min energi på å leke med dem og gjøre ting som ikke er så utmattende. Men han er fantastisk og han er alltid her for dem når han ikke jobber. Anonymkode: ef2c5...e56
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #6 Skrevet 15. juli 2018 Han trener et par timer 5-6 ganger i uken, men legger det til tider hvor barna enten sover eller er opptatt med andre ting. Ellers er han alltid med dem, tar de med på sykkeltur, bading eller leker i hagen. Anonymkode: acfe6...9f1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #7 Skrevet 15. juli 2018 Her bruker vi begge tiden etter jobb på oppfølging av barna, på hus og på familietid. Egentid og egne aktiviteter kommer i andre rekke. Jeg trener en fast kveld i uka - det sammenfaller stort sett med ungenes treningstid. Han trener 1-2 ganger fast i uka - også mens ungene trener. I tillegg trener han noe med eldstemann på 15. Vi har lite andre aktiviteter fir oss selv uten barn. I så fall er det ting som er planlagt og avtalte i god tid. Anonymkode: f1c58...c1a
tante grusom master of law Skrevet 15. juli 2018 #8 Skrevet 15. juli 2018 Han gjør minste klar for bhg hver morgen og kjører ham. Så er han hjemme etter jobb så og si hver dag, minus en time da han trener. Så jeg vil si han er mye hjemmemed meg og barna. Jeg trener også hver dag 1-2 timer.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #9 Skrevet 16. juli 2018 Singel nå ,men når vi var sammen. var han med han hver dag mens jeg var på jobb, han jobbet ikke en periode, og fikk ikke jobb før vi gikk fra hverandre, så han leverte ungen i bhg, hentet han kl 14, laget middag og slik, men bare 5 mnd etterpå ble det slutt Anonymkode: 43907...edb
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #10 Skrevet 16. juli 2018 Mannen jobber 8-16, reiser i køtrafikk så er hjemme rundt 17.00. Jeg tar flest av levering/ henting i bhg/ SFO da jeg jobber i bhg 10 minutter hjemmenifra. Vi er stort sett hjemme hver ettermiddag og helgedag begge 2 om vi ikke en sjelden går ut med en kompis/ venninne el. Han drev m hobby 1-2 kvelder i uka før men tatt pause nå da han har tatt utdannelse en kveld i uka pluss egeninnsats på lesing. Jeg tar vel legging av barna på 5 og 7 nesten hver kveld, mulig skjemt han bort på det men han fikser ofte ute i den tiden, steller i hagen, bygger terrasse el. Anonymkode: 3623e...4fd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #11 Skrevet 16. juli 2018 Han reiser på jobb før vi står opp om morgenen. Så henter han alle tre ungene, lager mat og hjelper med lekser. Han er trener for alle tre, så 3-5 ganger i uka er han på trening med ett av barna. Dersom det ikke er trening er det alltid noe annet opplegg så han er i praksis sammen med barna til de legger seg. Med tre barn er det en selvfølge at han er hjemme så mye som mulig når de er våkne. Anonymkode: dea34...660
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #12 Skrevet 16. juli 2018 På 15.7.2018 den 16.24, Anonym bruker skrev: Hvor mye er pappan hos dere hjemme ? Og hvor mye tid tilbringer han med ungene ? Og alder på barna ? Føler pappan her hjemme er så lite hjemme og med dem 😔 Anonymkode: ac4fb...45f Vi har ett barn på 2 1/2 år. Faren leverer og henter i barnehagen annenhver dag. Er da sammen med sønnen vår enten kl. 6–8 og 17–20 (levering) eller 6–7 og 16–20 (henting). Han tar kveldsstellet de fleste kveldene – bad, kveldsmat, tannpuss og lese på senga. I helgene er vi stort sett sammen alle tre hele tiden. Så har vi selvfølgelig også egentid, omtrent like mye begge to. Vi trener (ofte etter at han har lagt seg, da), eller er ute med jobben (middager), eller borte en helg i blant, ofte i jobbsammenheng. Jeg anslår at vi har omtrent like mye kvalitetstid med sønnen vår. Anonymkode: f6ce2...132
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #13 Skrevet 16. juli 2018 Barn på 3 og 9 år. Far er hjemme hver dag etter jobb og alle helger. Jobber 90% for å kunne følge opp 9 åringen litt ekstra (har diagnose). Han er vel mer hjemme med barna enn meg... jeg jobber turnus og "drar inn pengene" siden jeg har bedre lønn enn han, slik at han kan følge opp barna mer uten at vi går ned i inntekt. Anonymkode: ea99e...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå