Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Er det noen som har erfaring med det regntøyet? Anonymkode: c7fa6...9ff
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Aldri hørt om Og jeg har en del kjennskap til barneklær. Har du link? Anonymkode: 286cc...18c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Nei, såg det på sportoutlet i går, men finner det ikke på nett.. Anonymkode: c7fa6...9ff
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #4 Skrevet 15. juli 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, såg det på sportoutlet i går, men finner det ikke på nett.. Anonymkode: c7fa6...9ff Jeg fant akkurat ut at det er fra Sport Outlet ja. Så det er nok noe de har fått produsert for seg. For det ikke noe jeg har sett andre steder. Jeg er generelt skeptisk til Sport Outlets egne merker, forventer hvertfall ikke kvalitet av de. Kan kjøpe klær derfra som klær til hjemmebruk(og jeg selv har kontroll), men sender det ikke med i barnehagen. Spesielt billig var det ikke da, så du finner nok bedre til samme pris eller billigere. Salg på regntøy flere steder nå, Barnas hus, Kappahl, XXL(f eks Helly Hansen til 190 kr pr sett og Didriksons til 300) Anonymkode: 286cc...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå