Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Jeg har en kollega jeg tenner veldig på, har fantasert om henne lenge men ikke vist noe. Vi er begge kvinner og jeg er bifil og det vet hun. Jeg vet ikke annet om henne enn at hun har vært singel lenge, men jeg leser jo veldig ofte artikler om at de over 50% av kvinner er interessert/nysgjerrig på å prøve jentesex så sånn sett burde det jo være en sjanse? Tror dere det stemmer at over halvparten av kvinner er nysgjerrig på/tenner på jentesex? Vi har ikke hatt noe annet enn helt vanlig kollega kontakt og jeg har aldri sagt eller antydet hva jeg føler. Hun virker ganske reservert av seg, ikke på sosiale medier m kollegaer, men nå så sendte hun plutselig en hilsen til meg med et skikkelig lekkert bilde av seg selv i bikini. Jeg ble helt satt ut for det er så overraskende og kjenner det bare kribler i kroppen og har så lyst på henne. Tror dere det betyr at hun er interessert? Hva burde jeg svsre? Anonymkode: fc9d6...5de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Uups... Her tenker jeg at du bør ha is i magen! Punkt en må bli å forsikre deg om at meldingen faktisk var ment til deg. Er du korrekt mottaker, så kan det nok tolkes i retning av interesse, men ta det rolig! Lykke til! Anonymkode: d0438...70a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Sikker på at den var til meg pga teksten, men umulig å tolke noe om det bare var en uskyldig hilsen fra feeie med et bilde eller om det var noe mer i det. Veldig usikker, men siden hun er så forsiktig og ikke sånn som deler på sosiale media så var det spennende. Og veldig spennende og rart å se henne lettkledd, hun virker veldig blyg og viser aldri mer hud enn nødvendig på jobb. Anonymkode: fc9d6...5de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #4 Skrevet 15. juli 2018 Jeg sender aldri bikinibilder av meg selv til kollegaer... Anonymkode: cc438...f0e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #5 Skrevet 15. juli 2018 Altså det var ikke et "bikinibilde" sånn sett, det var et bilde av plassen hun er på hvor hun er med i bildet og har på seg bikini. Hun poserer ikke eller noe sånt, det var nok mer det at jeg fikk litt dilla av å se bilde av henne i bikini siden jeg er int i henne og fordi jeg knapt har sett henne med bare armer en gang så var det litt wow å se henne i bikini om dere skjønner. Anonymkode: fc9d6...5de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #6 Skrevet 15. juli 2018 Ikke nok til å handle på, i hvert fall. Anonymkode: 21656...2a7
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #7 Skrevet 15. juli 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså det var ikke et "bikinibilde" sånn sett, det var et bilde av plassen hun er på hvor hun er med i bildet og har på seg bikini. Hun poserer ikke eller noe sånt, det var nok mer det at jeg fikk litt dilla av å se bilde av henne i bikini siden jeg er int i henne og fordi jeg knapt har sett henne med bare armer en gang så var det litt wow å se henne i bikini om dere skjønner. Anonymkode: fc9d6...5de Hva har du svart henne da? Anonymkode: f294f...265
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #8 Skrevet 15. juli 2018 Bare et vanlig svar om at sommer og ferie er herlig. Anonymkode: fc9d6...5de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #9 Skrevet 15. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bare et vanlig svar om at sommer og ferie er herlig. Anonymkode: fc9d6...5de Benyttet du ikke sjangsen til å flørte litt engang? Pleier hun å sende deg meldinger? Anonymkode: f294f...265
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #10 Skrevet 15. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Benyttet du ikke sjangsen til å flørte litt engang? Pleier hun å sende deg meldinger? Anonymkode: f294f...265 Nei, jeg visste liksom ikke hva jeg skulle skrive og ville ikke skrive noe som ble pinlig hvis det bare var en sommerbilde uten noe mer bak. Nei, vi pleier ikke å sende meldinger til hverandre annet enn av og til ifbm jobb og da kan vi i blant skrive f.eks god helg eller god jul i slutten av den meldingen, men ikke noe utover det. Jeg tenker dels at hun sendte den for at hun er int i kontakt, men det kan også bare være fordi vi ikke så hverandre siste dag og fikk sagt god sommer. Anonymkode: fc9d6...5de
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #11 Skrevet 15. juli 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg visste liksom ikke hva jeg skulle skrive og ville ikke skrive noe som ble pinlig hvis det bare var en sommerbilde uten noe mer bak. Nei, vi pleier ikke å sende meldinger til hverandre annet enn av og til ifbm jobb og da kan vi i blant skrive f.eks god helg eller god jul i slutten av den meldingen, men ikke noe utover det. Jeg tenker dels at hun sendte den for at hun er int i kontakt, men det kan også bare være fordi vi ikke så hverandre siste dag og fikk sagt god sommer. Anonymkode: fc9d6...5de Kan du ikke spørre om hun har lyst til å finne på noe en dag da Anonymkode: f294f...265
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2018 #12 Skrevet 16. juli 2018 Du får si lurt «du så smashing ut i den bikinien» og blinke til henne neste gang dere møtes, og se om hun følger det opp Dette kan veldig gjerne være en helt uskyldig feriebildene. Godt mulig at mange heterofile kvinner kunne liker tanken på å ha sex med en annen kvinne (ikke jeg forsåvidt), men det er stor forskjell på fantasi og virkelighet. Og ikke sikkert det ville være nettopp deg hun tente på. Men for all del: et par lett flørtende kommentarer burde kunne gi en pekepinn Anonymkode: 65e7d...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå