Gå til innhold

Rs virus og ble syk på nytt


Benjaminsen

Anbefalte innlegg

Hei har en jente på 8måner i dag, hu var vert mye syk, hu ble syk og vi gikk til lege å ble sent hjem i gjen med forkjølelse, fikk beskje om å komme til bake vis hu ble verre. Og det gjore vi men ble da også sent hjem og fikk samme beskje å sånn holt vi på en stund, så dro jeg på lege vakt med henne og ble sent til sykehus for sekk av rs virus og det filk vi bekreftet at hu hadde svak rs virus og at hun hadde mest sansynelig hatt det en stun, vi ble sent hjem med en marskin som skull få henne til å puste inn saltvann... Fok besked å komme til bake etter 6 dager og da  sa de at hu var frisk, men hu var snørete hostet mye enda.. Fikk også beskje om å oppsøke leg vis det ikke ble bra etter en ukes ts. Det gjore jeg å da dro vi til fastlege ,en ble bare sent hjem for hu var bare litt forkjølet, og fikk i beskje om at vi måtte komme til bake ved for vering eller ingen ending. Vi dro for å dra på 6 månes kontroll litt sent  for hun var  nesten 7 måner da. Men da forklare jeg alt og hun hentet inn lege som var på helestasjonen oh hun mistenkte kik hoste men det var det ikke... Så var det litt lege her og der men fikk ikke høre at det var vanelig å være litt syk etter rs vius.. Vi kom tilbake på en ny 6månes kontroll og den legen vi var på da skrev ut asma medesin og ble sent hjem.. Vi fikk oså høre at dete var normalt.. Vi skulle til lege for å ta en nese sekk og da tinkte legen sykehuse og skulle si alt de hadde sektet men nevnte ikke rs virus, jeg fortalte det til han at hun hadde hatt det men ville ikke høre når jeg sa at hun hadde fåt påvist rs virus.

Nå sånn 6 uker etter vi var på sykehuse å flkk høre at hun hadde hatt rs virus er hun dålig i gjen hoste verre men har hostet heletiden. Og fått feber og osv. Bør jeg oppsøske lege  på mandag det er lørdag i dag eller skal jeg ringe legevakt i morgen tilif. Hun har hatt feber sinden torstag.

 

hilsen en mor som er hjelpesløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...