Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #1 Skrevet 14. juli 2018 Jeg har tusenvis av dem. De fleste er små...men jeg vil så gjerne fjerne mange av dem. De dekker hele kroppen. Har vært å sjekket dem flere ganger og fjernet ett par store. Lurer på om dere vet om en klinikk som fjerner mange av gangen, med laser f.eks. vet de egentlig ikke vil gjøre det fordi de skal skjæres av og sendes inn. Men ingen hudlege setter seg ned å skjærer av 200 på meg 🙈 Var på en laserklinikk og han fjernet noen små i ansiktet (dyrt!) Men sa han egentlig ikkr ville gjøre det. Bor på østlandsområdet, så om noen vet om noe i Oslo omegn så blir jeg glad. Vær så snill ingen kommentarer om å elske kroppen sin osv. Trenger bare råd om klinikker. Anonymkode: 88203...192
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #2 Skrevet 14. juli 2018 Du må og skal aldri finne på å bruke laser på en føflekk!!!!! Det er så strengt ulovlig. Grunn? Hvis det blir forandringer på føflekken vil du ikke se det. I mellomtiden sprer føflekkreften seg under huden din å innen det oppdages er det for sent. Hilsen pårørende av ei som døde 28 år gammel av føflekkreft (brukte laser) og som sykepleier på hudavdeling. Gjør det på den riktige måten å send alle inn til analyse. Fjerner fastlegen føflekker? Da blir det litt billigere enn å ta det privat. Koster over 2000kr/føflekk privat. Anonymkode: f8345...68a
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #3 Skrevet 14. juli 2018 Jeg brukte Dr. Langeland i Oslo. Med føflekker synes jeg ikke man skal ta noen snarveier. Be om konsultasjon der. Anonymkode: 47b81...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå