Gå til innhold

Orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg (nesten?) min første orgasme 😁

Måtte bare få det ut...

Anonymkode: 307f1...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis 🌸 vaginal eller klitoris?

Anonymkode: 3d8b8...23b

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grattis 🌸 vaginal eller klitoris?

Klitoris :):)☺️

Det var helt sykt!

Skrevet

Forsett å jobbe med saken, så kommer du snart i mål. Var det med eller uten partner?

Anonymkode: 5e67f...7ac

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klitoris :):)☺️

Det var helt sykt!

Får 'bare' klitorisorgasmer selv men lider ingen nød fordi 😍 øvelse gjør mester!

Skrevet

Hurraaa!! Da er det nok ikke lenge til det går helt :D 

Jeg slet også veldig med å få orgasme, fikk min første i fjor, faktisk, etter at jeg meldte meg inn i omgyes.com og prøvde meg frem med de metodene der. Var totalt verdt de 300kr, også har venninnene mine fått mitt brukernavn og passord, fornøyde de også ;)

Anonymkode: 7db91...993

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får 'bare' klitorisorgasmer selv men lider ingen nød fordi 😍 øvelse gjør mester!

Hvorfor tror så mange at klitorisorgasme er nest best etter vaginal orgasme? Det er jo klitoris kvinnen får orgasme i uansett hvordan hun blir stimulert frem til orgasme! På samme måte som at mannlig orgasme fører til sædavgang, selv om penishodet ikke nødvendigvis er blitt stimulert!

«Det er ikke slik at det er forskjell på vaginal orgasme kontra direkte stimulering av klitoris. Hos noen er klitoris plassert nærmere skjedeåpningen, som kanskje gir svar på hvorfor noen lettere får vaginal orgasme enn andre.

– Det eksisterer ikke et merkelig hierarki av orgasmer. Dette er noe vi har irritert oss over. Folk har en oppfatning av at det beste man kan få, er vaginal orgasme. Dette fører til at noen kvinner – og menn, tror det er noe galt med deres evener i senga om man ikke klarer å få eller gi en partner en slik type orgasme. Det er ingen forskjell på orgasme utløst av vaginal sex og orgasme utløst av for eksempel slikking. For de aller fleste kvinner må det mer til en vanlig samleie.

https://www.kk.no/samliv/jenter-i-20-arene-er-langt-fra-utlaert-det-eksisterer-blant-annet-ikke-et-merkelig-hierarki-av-orgasmer/68220745#_ga=2.89062040.2038807161.1498451469-2026298415.1394228673

Anonymkode: eacf2...3c8

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror så mange at klitorisorgasme er nest best etter vaginal orgasme? Det er jo klitoris kvinnen får orgasme i uansett hvordan hun blir stimulert frem til orgasme! På samme måte som at mannlig orgasme fører til sædavgang, selv om penishodet ikke nødvendigvis er blitt stimulert!

«Det er ikke slik at det er forskjell på vaginal orgasme kontra direkte stimulering av klitoris. Hos noen er klitoris plassert nærmere skjedeåpningen, som kanskje gir svar på hvorfor noen lettere får vaginal orgasme enn andre.

– Det eksisterer ikke et merkelig hierarki av orgasmer. Dette er noe vi har irritert oss over. Folk har en oppfatning av at det beste man kan få, er vaginal orgasme. Dette fører til at noen kvinner – og menn, tror det er noe galt med deres evener i senga om man ikke klarer å få eller gi en partner en slik type orgasme. Det er ingen forskjell på orgasme utløst av vaginal sex og orgasme utløst av for eksempel slikking. For de aller fleste kvinner må det mer til en vanlig samleie.

https://www.kk.no/samliv/jenter-i-20-arene-er-langt-fra-utlaert-det-eksisterer-blant-annet-ikke-et-merkelig-hierarki-av-orgasmer/68220745#_ga=2.89062040.2038807161.1498451469-2026298415.1394228673

Anonymkode: eacf2...3c8

Takk for link! Jeg har aldri sett på det som nederlag at jeg ikke får vaginale orgasmer. Men min nåværende kjæreste er litt opptatt av det om jeg tolker ham rett. Mulig han har opplevd at xene har opplevd vaginale orgasmer. 

Skrevet

Grattis. Husk at det er nytelsen som er målet, ikke orgasmen i seg selv. 

Anonymkode: 7a81b...a18

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forsett å jobbe med saken, så kommer du snart i mål. Var det med eller uten partner?

Anonymkode: 5e67f...7ac

Det var uten partner. Håper jeg får det til når han kommer hjem også nå ;) 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hurraaa!! Da er det nok ikke lenge til det går helt :D 

Jeg slet også veldig med å få orgasme, fikk min første i fjor, faktisk, etter at jeg meldte meg inn i omgyes.com og prøvde meg frem med de metodene der. Var totalt verdt de 300kr, også har venninnene mine fått mitt brukernavn og passord, fornøyde de også ;)

Anonymkode: 7db91...993

Godt å høre jeg ikke er alene, jeg har egentlig gitt opp å prøve for lenge siden... men har vært ekstra kåt denne uka og da skjedde det.... fikk ett tips her inne og jaggu meg....

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Grattis. Husk at det er nytelsen som er målet, ikke orgasmen i seg selv. 

Anonymkode: 7a81b...a18

he he nyter det meste akkurat nå.... det funket når jeg våknet også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...