Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Vi har ferie i fem uker.. Noen små overnattingsturer, men mye hjemme. Vi har badet, vært på Tusenfryd, gått i skauen, vært med venner.. Men de siste par dagene har vi vært hjemme. Badebagen har vært pakket, men det lyner då mye her at jeg gar vært skeptisk til å legge ut på tur... Og det holder på å klikke.. Men jeg tror det er mest fordi jeg får dårlig samvittighet for ikke å gjøre noe.. syns liksom alle andre er over alt.. og vi er vant til å reise mer enn vi gjør i år.. Skal til Sverige i morgen da, og ut og farte på søndag, besøk av venner mandag og tirsdag.. så det kan kanskje bare være greit å slappe litt av uten noe på tapetet.. Har dere slike «unyttige» dager i ferien? Anonymkode: d804c...d21
holahopp Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 Vi har tatt skikkelig ferie. Ingenting vi må, ingenting vi skal. Vi tar dagene som det kommer og planlegger lite. De siste dagene har vi vært på stranda hver dag. Idag har vi en rolig dag inne for det er så varmt og vi trenger en pause fra sola. Vi skal ut å bade ikveld. Siden været er så fint er det helt fantastisk å bare slappe av 🌞🌞
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, holahopp skrev: Vi har tatt skikkelig ferie. Ingenting vi må, ingenting vi skal. Vi tar dagene som det kommer og planlegger lite. De siste dagene har vi vært på stranda hver dag. Idag har vi en rolig dag inne for det er så varmt og vi trenger en pause fra sola. Vi skal ut å bade ikveld. Siden været er så fint er det helt fantastisk å bare slappe av 🌞🌞 Ja, det er deilig ❤️ Og for en utrolig sommer! Men vet du om det er veldig lite lurt å legge ut på badetur når det er utrygt for lyn og torden? Det var jo lyn tidligere på dagen, men ikke nå lengre. Avisene melder likevel at det skal starte igjen.. HI Anonymkode: d804c...d21
holahopp Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er deilig ❤️ Og for en utrolig sommer! Men vet du om det er veldig lite lurt å legge ut på badetur når det er utrygt for lyn og torden? Det var jo lyn tidligere på dagen, men ikke nå lengre. Avisene melder likevel at det skal starte igjen.. HI Anonymkode: d804c...d21 Her har det bare vært lyn inni landet og ikke langs kysten så ikke noe problem. Ser jo lett om det er tordenskyer😊
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 Vi planlegger minst mulig og det er nesten umulig å få med ungene på noe. De orker ikke pga varmen. Imorra drar vi på hytta, og der skal vi gjøre INGENTING. Det gleder jeg meg stort til. Skal jeg noe er det å sykle til butikken, men utover det så får ungene kjede seg uten internett om de ikke finner på noe. Det er vist krise uten internett, også er det skikkelig teit at jeg bare ler hver gang de klager. Jeg trives ikke med planer, jeg har mulighetene åpene men vi ser ann hva vi får lyst til og hvordan været er. Parker i denne varmen err helt uaktuelt for oss alle. Yngste var med naboen den ene dagen det regnet her, der var det bare duskregn så det hadde bare vært helt perfekt. Få mennesker og helt grei tempratur. Jeg er faktisk glad mine unger ikke må bli underrholdt, de klarer å finne på ting selv. Jeg skjønner ikke hvordan endel av hyttenaboene holder ut eller klarer å nyet sommeren slik som de styrer. Eller jeg har en plan i år, jeg skal se om jeg finner delfinen. Så da må jeg stjele ungenes robåt og ro utover. Båten har vist blitt teit og det er så kleint mener ungene, så da må jeg nesten stjele den. Anonymkode: 27b8e...318
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #6 Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi planlegger minst mulig og det er nesten umulig å få med ungene på noe. De orker ikke pga varmen. Imorra drar vi på hytta, og der skal vi gjøre INGENTING. Det gleder jeg meg stort til. Skal jeg noe er det å sykle til butikken, men utover det så får ungene kjede seg uten internett om de ikke finner på noe. Det er vist krise uten internett, også er det skikkelig teit at jeg bare ler hver gang de klager. Jeg trives ikke med planer, jeg har mulighetene åpene men vi ser ann hva vi får lyst til og hvordan været er. Parker i denne varmen err helt uaktuelt for oss alle. Yngste var med naboen den ene dagen det regnet her, der var det bare duskregn så det hadde bare vært helt perfekt. Få mennesker og helt grei tempratur. Jeg er faktisk glad mine unger ikke må bli underrholdt, de klarer å finne på ting selv. Jeg skjønner ikke hvordan endel av hyttenaboene holder ut eller klarer å nyet sommeren slik som de styrer. Eller jeg har en plan i år, jeg skal se om jeg finner delfinen. Så da må jeg stjele ungenes robåt og ro utover. Båten har vist blitt teit og det er så kleint mener ungene, så da må jeg nesten stjele den. Anonymkode: 27b8e...318 😁😁 Du høres herlig ut ❤️ Heg tror det er litt ekstra kjipt at hun er enebarn. Når det er andre barn her flyr jo dagen og heg er mer en mat- og drikkestasjon. Når hun er alene, derimot.. daaa blir det mas om skjerm, og det er jeg ikke så keen på igrunn.. HI Anonymkode: d804c...d21
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #7 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: 😁😁 Du høres herlig ut ❤️ Heg tror det er litt ekstra kjipt at hun er enebarn. Når det er andre barn her flyr jo dagen og heg er mer en mat- og drikkestasjon. Når hun er alene, derimot.. daaa blir det mas om skjerm, og det er jeg ikke så keen på igrunn.. HI Anonymkode: d804c...d21 Heg er da jeg på telefonsk HI Anonymkode: d804c...d21
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #8 Skrevet 13. juli 2018 Nei er altfor varmt,men mye på stranden Anonymkode: 7fbaf...904
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #9 Skrevet 13. juli 2018 Denne uka har jeg hatt ferie med guttene våre, da mannen gikk ut i ferie idag. Vi har vært en tur ut av huset hver dag, men idag kun en liten time. Vært på besøk til oldeforeldre, En tur på en holme i nærheten og gått oss en tur 😊 idag har vi kost oss i gata med naboene Anonymkode: a356e...ea0
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #10 Skrevet 13. juli 2018 Har ikke lagt faste planer for hver dag nei. Tar det fra dag til dag 😉 Har en 1,5- åring og en 6- åring, så ut av huset må vi hver dag, men ikke alltid noe super-spennende, i dag har vi vært på stranda i Sandvika (Bærum), badet og lekt, de har åpnet den nye stranda, og i tillegg m en kul stod lekebåt. Etterpå spiste vi middag ute. I morgen tror jeg det blir piknik ved Semsvannet i Asker, men ikke midt på dagen pga varmen 🌿🌷 Anonymkode: 057ff...7e8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #11 Skrevet 13. juli 2018 Ja, vi må finne på noe hver dag. Bader flere ganger om dagen i et vann i nærheten, dyrepark, strand, lekepark, tur, båttur med venner. Noen ganger bare noen timer. Andre dager er det kveld når vi kommer hjem. Men nyter lange morgener og tar ting mye på sparket. Har fire barn og blir litt gal av å gå hjemme/på hytta hele dagen. Anonymkode: b11b6...e75
Mumua Skrevet 13. juli 2018 #12 Skrevet 13. juli 2018 Vi har ca 3-4 dager pr uke vi planlegger ting på, resten er "hviledager" uten planer hjemme. Da gjør vi det som faller oss inn. Har små barn, så de blir slitne om vi ikke tar gode pauser. Denne uka har vi vært høyt og lavt så nå har vi ingen planer før til uka. Bare bading i bassenget hjemme eller lek i hagen. Stranda er 100 m unna huset, så vi stikker dit om vi blir lei av å være her. Idag har alle vært utslitt, så tv'n sto på hele morgenen mens vi voksne sov på skift med babyen. Vi trenger noen sånne dager og, her er det faktisk for varmt for tida, midt på dagen er et mareritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå