Gå til innhold

Thorvald Stoltenberg er død 🌹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg faktisk lei meg.

Jeg har aldri møtt han, men han virket til å være et varmt, klokt og godt menneske. For ikke å snakke om utrolig viktig i norsk politikk. 

Hvil i fred 🌹

Anonymkode: 22b62...b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

♥️

Anonymkode: e8c22...af9

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå ble jeg faktisk lei meg.

Jeg har aldri møtt han, men han virket til å være et varmt, klokt og godt menneske. For ikke å snakke om utrolig viktig i norsk politikk. 

Hvil i fred 🌹

Han har jeg alltid sett opp til.

trygg, varm, god..

❤️

Anonymkode: 5e1ce...1d8

Skrevet

Et flott menneske har lagt inn årene. 

En god politiker, en fantastisk diplomat, aktiv så godt som helt til det siste. 

Hvil i fred, gode menneske. ❤️🥀

Anonymkode: 6f638...fd4

Skrevet

trist

Anonymkode: 89302...cfc

Skrevet

Jeg har faktisk møtt ham og til og med fått en klem av ham. Han var en fantastisk mann på mange måter. ❤️ Dette er et stort tap. Er veldig glad for st Jens rakk hjem i tide. 

Anonymkode: 6c796...7f2

Skrevet

Fantastisk mann på alle måter ❤️🌷 Hvil i fred ❤️

Anonymkode: 12500...cef

Skrevet

En flott og klok mann som jeg fikk møte en gang. 

Jeg er generelt glad i godt voksne mennesker, lytte til deres historier og hva de har å fortelle. Han var en særdeles varm og vis mann, med en fantastisk måte å møte mennesker. 

Samme med sønnen hans, ikke en som treffer deg like mye i hjertet, men du ser han er sønnen til faren sin. 

En hederskar har reist videre.

Hvil i fred. ❤️

Anonymkode: c12f3...d32

Skrevet

Alltid trist når noen dør, men det er livets gang. Ingen kan leve for evig.  Han var en gammel mann og sånn sett heldig som har fått levd et langt liv.

Anonymkode: 126d9...19e

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alltid trist når noen dør, men det er livets gang. Ingen kan leve for evig.  Han var en gammel mann og sånn sett heldig som har fått levd et langt liv.

For en utrolig unyttig kommentar.

Anonymkode: 84900...d6a

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen setter dypere og mer varige spor 🌹

Hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du har rett i det du sier, men noen mennesker har utrettet større ting enn andre. Thorvald Stoltenberg var en slik person. Hans tilnærming til politikk og politikere, både nasjonale og ikke minst internasjonale, er unik. Frokostene i det Stoltenbergske hjem var geniale og helt unike på verdensbasis. Innsatsen han gjorde som fredsmegler er også meget høyt internasjonalt anerkjent. I tillegg hadde han en svært lang og viktig politisk karriere. 

Det burde gå opp et lys for noen og enhver når til og med en FrP-politiker uttaler at vi i Norge i dag hadde trengt flere Thorvalder, ikke færre. 

Fred over Thorvald Stoltenbergs gode minne. 🥀

Skrevet

Her er jeg også ganske trist etter nyheten om Thorvald Stoltenbergs død. Han var et fantastisk menneske, som vil bli savnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...