Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Hvordan forholde seg til det? Er det virkelig vanlig? Sånn at de møtes og besøker hverandre uten andre til stede når begge er i forhold? Anonymkode: 663ef...d91
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan forholde seg til det? Er det virkelig vanlig? Sånn at de møtes og besøker hverandre uten andre til stede når begge er i forhold? Anonymkode: 663ef...d91 Jeg har dessverre så mye negativ erfaring at jeg ikke tror på eksklusiv vennskap mellom mann og kvinne. Og med eksklusiv mener jeg at de ikke involverer sine partnere i vennskapet. Helt greit hvis man møtes som par eller kompisgjeng. Men å dra på date med venninner eller hjem til hverandre for romantisk middag og film - no way. Har vært i 4 seriøse forhold, og alle 4 gangene har mennene jeg var med hatt sex med venninnene sine. Men det er jo bare min erfaring, selvfølgelig kan jeg ta grundig feil. Anonymkode: e9af3...702
gale damen Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 Problemfritt. Men jeg hadde vel stusset om det dreide seg om romantisk middag for to.. Mannens beste venn er en dame, og jeg har aldri hatt noe som helst problem med det.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 Jeg har en kompis som er som en bror.. vi ser ingenting seksuelt ved hverandre. Og jeg har en tidligere kompis som viste seg å være en evig forelskelse kamuflert som vennskap. Vi forsto etterhvert at vi måtte brute all kontakt. Det er vanskelig å forholde seg til, for jeg har mistet en av mine nærmeste venner samtidig som at det er umulig for oss å være venner.. Anonymkode: c2896...2da
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 Helt uproblematisk tenker jeg. Jeg var sammen med en jente en gang, og hun hadde jentevenner som hun møtte alene, det betydde jo ikke t hun ville ligge med alle venninnene. Anonymkode: 6f670...2d8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #6 Skrevet 13. juli 2018 Jeg har backpacket rundt halve verden med en kompis, delt rom, telt og seng tusen ganger, og aldri, aldri har vi krysset noen grenser. Ikke noen gang. Vi treffes også med mannen min og kona hans, altså, men ofte alene. Heldigvis syns mannen min det er uproblematisk. Anonymkode: 3d682...8d7
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #7 Skrevet 13. juli 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har dessverre så mye negativ erfaring at jeg ikke tror på eksklusiv vennskap mellom mann og kvinne. Og med eksklusiv mener jeg at de ikke involverer sine partnere i vennskapet. Helt greit hvis man møtes som par eller kompisgjeng. Men å dra på date med venninner eller hjem til hverandre for romantisk middag og film - no way. Har vært i 4 seriøse forhold, og alle 4 gangene har mennene jeg var med hatt sex med venninnene sine. Men det er jo bare min erfaring, selvfølgelig kan jeg ta grundig feil. Anonymkode: e9af3...702 Stakkas deg. Alle fire 😳😳😳 Anonymkode: e5b66...cc0
sug lut Skrevet 13. juli 2018 #8 Skrevet 13. juli 2018 Null problem. Akkurat like lite problem som at jeg har mannlige venner.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #9 Skrevet 13. juli 2018 Jeg har mannlige venner jeg aldri ville føle noe romantisk eller seksuelt overfor. Og regner med at de føler som jeg, både de gifte og de single blant dem. Anonymkode: 44de1...bc6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #10 Skrevet 13. juli 2018 ingen problem, jeg har også mannlig venner Anonymkode: 86524...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå