Gå til innhold

Depresjon og vektoppgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bipolar og sliter mye med depresjon. Har det siste året lagt på meg over 10 kg og det meste legger seg rundt midjen og på magen. Jeg blir bare mer og mer deprimert av å se kroppen min forfalle men jeg sliter med å finne motivasjon og ork til å ta tak og gjøre noe med det. Jeg starter alltid så  brutalt og vil se fettet forsvinne med en gang, og fyker rett på en smell fordi hele kroppen verker og jeg "tjente" ingenting på det. Hvordan klare å ta tak i dette på riktig måte? Hvordan holde på motivasjonen over lengre tid? Og hvordan bli kvitt sukkeravhengighet? 

Anonymkode: e01a2...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er bipolar og sliter mye med depresjon. Har det siste året lagt på meg over 10 kg og det meste legger seg rundt midjen og på magen. Jeg blir bare mer og mer deprimert av å se kroppen min forfalle men jeg sliter med å finne motivasjon og ork til å ta tak og gjøre noe med det. Jeg starter alltid så  brutalt og vil se fettet forsvinne med en gang, og fyker rett på en smell fordi hele kroppen verker og jeg "tjente" ingenting på det. Hvordan klare å ta tak i dette på riktig måte? Hvordan holde på motivasjonen over lengre tid? Og hvordan bli kvitt sukkeravhengighet? 

Anonymkode: e01a2...6e8

Sukkeravhengighet: kutt cold turkey. Det avtar etter tre-fire døgn, maks en uke. Men da må du kutte også kunstig søtstoff, Stevia osv - alt som SMAKER søtt.

Kan ikke så mye om depresjon og bipolar lidelse, men går du på noen medisiner? 

Anonymkode: 444a9...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...