Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Gave til jente på ungdomsskolen - hva kan jeg gi som ikke er penger eller gavekort? Anonymkode: aafcc...15f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Gave til jente på ungdomsskolen - hva kan jeg gi som ikke er penger eller gavekort? Anonymkode: aafcc...15f En gave er et konkret uttrykk for en relasjon mellom to mennesker. Hvis du ikke aner hva hun ønsker seg eller liker, har dere neppe en særlig nær relasjon. Hvordan i alle dager skal vi, helt ukjente, kunne tippe oss fram til hva hun blir glad for...? Anonymkode: 0bab7...147
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 Det er et ganske vanlig spørsmål - jeg har sett mange spør slik tidligere. Hadde jeg kjent henne veldig godt, hadde jeg sikkert visst hva hun ønsket seg. Nå er det ellers slik at ganske mange mennesker som kjøper gaver til folk i nær familie, også gjør bomkjøp. Mannen min er slik, for eksempel. Men så bra for deg at du har helt klart for deg hva du skal gi til dem rundt deg. Du er unik! 😂 Noen av dere på forumet som har jenter på ungdomsskolen og som vet hva de liker å få i gave? Anonymkode: aafcc...15f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 Folk er da vel forskjellige? Hvilke hobbyer og interesser har hun? Farger hun liker? Går hun helst i skjørt eller bukse? Klær går jo alltid men da må du jo liksom ha en anelse om hva hun liker. Leser hun? En bok? Liker hun sminke? Du har vel noe annen informasjon enn 'jente på ungdomsskolen'? Anonymkode: a57ec...472
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 Hun går i både skjørt og bukse. Har ingen hobbyer. Leser kanskje litt bøker, men det vet jeg ikke. Jeg kjenner henne ikke godt. Ser henne noen får ganger i året. Hadde håpet at noen med jente i samme aldersgruppe kunne si hva de pleier å like å få. Hadde blitt glad for tips. Så kan det være det kunne være passende for henne også. Anonymkode: aafcc...15f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #6 Skrevet 13. juli 2018 Liten trillekoffert, weekendbag, noen kule bilder til rommet, kul pynt til rommet, fjellreven ryggsekk, god sjampo & balsam, god bodylotion, bare noen forslag 🙂😉 Anonymkode: ead71...139
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #8 Skrevet 14. juli 2018 Hvor mye tenkte du å gi? Anonymkode: afa88...556
KellyTaylor Skrevet 14. juli 2018 #9 Skrevet 14. juli 2018 Det som er riktig for en 13 åring, er nødvendigvis ikke rett gave å få for en annen. Kan du ikke ringe mor og høre med henne ang hva som står på ønskelisten? Husker selv da jeg fikk bøker i gave som tenåring og likte ikke å lese i det heletatt. Så det var for meg kjipe gaver å få. ( Elsker å lese nå i voksen alder)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #10 Skrevet 14. juli 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er et ganske vanlig spørsmål - jeg har sett mange spør slik tidligere. Hadde jeg kjent henne veldig godt, hadde jeg sikkert visst hva hun ønsket seg. Nå er det ellers slik at ganske mange mennesker som kjøper gaver til folk i nær familie, også gjør bomkjøp. Mannen min er slik, for eksempel. Men så bra for deg at du har helt klart for deg hva du skal gi til dem rundt deg. Du er unik! 😂 Anonymkode: aafcc...15f Nei, jeg er bare lur nok til å spørre folk som KJENNER mottakeren. (Bare et tips, i fall du muligens ble litt hårsår og måtte være ironisk av den grunn.) Anonymkode: 0bab7...147
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #11 Skrevet 14. juli 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Folk er da vel forskjellige? Hvilke hobbyer og interesser har hun? Farger hun liker? Går hun helst i skjørt eller bukse? Klær går jo alltid men da må du jo liksom ha en anelse om hva hun liker. Leser hun? En bok? Liker hun sminke? Du har vel noe annen informasjon enn 'jente på ungdomsskolen'? Anonymkode: a57ec...472 Nei, vi skal visst være synske. Anonymkode: 0bab7...147
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #12 Skrevet 14. juli 2018 Det var da veldig så vanskelig det skulle være å gi noen enkle tips. Jeg har ungdomsskoledatter. De gir hverandre: - bodylotion, såper etc gjerne sett. Spør på body shop eller Lush, der har de sikkert mye erfaring. - duftlys - smoothiekopper, sjokoladefonduekopper, bakestæsj og annet «kjøkkennips» - sminke. For eksempel en øyeskyggepalett fra maybelline, maskara, highlighter e.l. - kjøp noe praktisk, som hun kanskje ikke ønsker seg så mye, men vil få god nytte av på sikt. Turhengekøye, en god kniv, eller lignende. - klær kan være vanskelig. Men treningstøy er litt enklere. Spør i sportsbutikk. Kanskje en treningstoppene fra Adidas eller lignende. Lykke til! Anonymkode: cd483...dfd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #13 Skrevet 14. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, vi skal visst være synske. Anonymkode: 0bab7...147 Herregud, så grinete folk er her da. Dette er jo et helt vanlig spørsmål som stadig blir stilt her inne uten at alle surfittene kommer frem på en gang Anonymkode: 5fe14...836
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #14 Skrevet 14. juli 2018 Min niese på 14 ønsket seg sist bursdag - lysballer - hettegenser - sminke - pynt til rommet - "koseputer" til å ha på sengen Anonymkode: 5fe14...836
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #15 Skrevet 14. juli 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Liten trillekoffert, weekendbag, noen kule bilder til rommet, kul pynt til rommet, fjellreven ryggsekk, god sjampo & balsam, god bodylotion, bare noen forslag 🙂😉 Anonymkode: ead71...139 Ville vært forsiktig med å kjøpe noe som skal være godt/kult til en trettenåring jeg ikke vet noe om 😛 det kan fort bli veldig bom! Hvorfor ikke penger eller gavekort? Da gir du en fin gave som hun garantert blir glad for, og du vet hun får noe hun vil ha. Anonymkode: 519b8...6f0
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2018 #16 Skrevet 14. juli 2018 Hvilken prisklasse tenker du foresten? Det er jo også noe som har betydning 😛 Anonymkode: 519b8...6f0
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #17 Skrevet 15. juli 2018 Tusen takk til alle som kom med gode tips. Veldig hyggelig å få hjelp slik Anonymkode: aafcc...15f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #18 Skrevet 15. juli 2018 På 14.7.2018 den 11.56, Anonym bruker skrev: Ville vært forsiktig med å kjøpe noe som skal være godt/kult til en trettenåring jeg ikke vet noe om 😛 det kan fort bli veldig bom! Hvorfor ikke penger eller gavekort? Da gir du en fin gave som hun garantert blir glad for, og du vet hun får noe hun vil ha. Anonymkode: 519b8...6f0 Ja det er sant 🙂 , jeg ville nok gitt gavekort eller penger hvis jeg ikke kjente personen så godt. Men hi ville gi gave så jeg kom bare med noen forslag. Anonymkode: ead71...139
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #19 Skrevet 15. juli 2018 På 14. juli 2018 den 11.32, Anonym bruker skrev: Herregud, så grinete folk er her da. Dette er jo et helt vanlig spørsmål som stadig blir stilt her inne uten at alle surfittene kommer frem på en gang Anonymkode: 5fe14...836 Det blir stadig stilt, og er like dumt hver gang. Anonymkode: 0bab7...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå