Gå til innhold

Singel etter langvarig forhold. Forever alone?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den største frykten jeg har er nå å skulle være alene for alltid. Jeg er ung, i midten av 20-årene, og er nå singel for første gang på 10 år. Bor i en liten by, med lite utvalg av potensielle menn tror jeg.. ingen mulighet å flytte på meg pga barn. Er det nå jeg bare skal skaffe meg katter?😹 tanken på å aldri finne kjærligheten igjen, er veldig skremmende..

 

Anonymkode: 85c08...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal tenke så mye på det....

Bruk den første tiden nå på å lande, finne deg sjøl osv, også kommer kjærligheten når den kommer. Nytter ikke å stresse frem sånt.

Mamma og pappa skilte seg forøverig da de var ca 40 år, og det tok ikke mer enn 5 år før begge var gift på nytt. Nå er de 63 og 64 år gamle og er fremdeles gift med den de fant etter å ha blitt skilt fra hverandre.... De hadde vært sammen siden ungdomsskolen.

Anonymkode: c07ea...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolka drar langveisfra for å date de, ingen problem i disse nettdatingstider. 

Jeg er mer bekymret for at du hopper uti noe for raskt... 

Endret av fnune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den største frykten jeg har er nå å skulle være alene for alltid. Jeg er ung, i midten av 20-årene, og er nå singel for første gang på 10 år. Bor i en liten by, med lite utvalg av potensielle menn tror jeg.. ingen mulighet å flytte på meg pga barn. Er det nå jeg bare skal skaffe meg katter?😹 tanken på å aldri finne kjærligheten igjen, er veldig skremmende..

 

Anonymkode: 85c08...d23

Hva med å nyte at du faktisk er alene, uten å jakte en mann med en gang

Anonymkode: b5013...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke bekymret meg for. 

Men for all del, ta det med ro. Ingen grunn til å stresse inn i et nytt forhold. Vær singel en stund, også kommer kjærligheten etterhvert.

Anonymkode: 73b86...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bekymre seg for det før du har prøvd? Vær alene først og kjenn etter når du faktisk er klar for noe nytt. Det dummeste du gjør er å være på desperat jakt bare for å ikke være alene.

Anonymkode: 6ef94...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I midten av 20-årene og har ikke vært singel på 10 år? Du har hatt kjæreste fra du var 15 og har panikk nå...??

Herregud altså.

Anonymkode: 8ec28...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

I midten av 20-årene og har ikke vært singel på 10 år? Du har hatt kjæreste fra du var 15 og har panikk nå...??

Herregud altså.

Anonymkode: 8ec28...e61

Voksent svar av deg.

Det er jo da det er naturlig å få «panikk» over å være alene. Hun har aldri vært singel i voksen alder. 

Anonymkode: 5b9bd...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panikk er tåpelig. Du bør lære deg å leve med deg selv før du skaffer noe nytt, du har jo aldri prøvd - først da er du i stand til å være en god partner for en ny mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Voksent svar av deg.

Det er jo da det er naturlig å få «panikk» over å være alene. Hun har aldri vært singel i voksen alder. 

Anonymkode: 5b9bd...6c4

Ikke i ungdommen heller, kan jeg se.

Anonymkode: 8ec28...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen grunn til og få panikk, jeg var alene fra jeg var 25-29, så traff jeg drømmemannen nå er vi gift, og har 3 barn på 5-20 mnd, er 37 nå

Anonymkode: 8e7db...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI!

Lær deg å nyte det å være alene. Kos deg, gjør som DU vil, innred som DU vil, spis det DU vil til middag, sett stolen DIN der DU vil. Ta det med ro, først må du lande, bli vant til å være alene og like det. Etter hvert, om et par-tre år eller no', da kan du begynne og tenke på å finne en å bli glad i. Forhåpentligvis har du da også blitt en voksen og trygg kvinne som kan stå på egne bein og for egne meninger, og som ikke lar seg plukke på av tilfeldige på byen en sen kveld. 

Lykke til i ditt nye liv! 

Anonymkode: 51da0...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...