Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Noen som vet om man kan stille slik at skritt per dag nullstilles når man sover istedenfor kl 0 hver natt? Irriterende at alt en gjør etter midnatt blir lagt til dagen etter. Anonymkode: f998f...81a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Jeg vet ikke om man kan det. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er irriterende, det går jo i 24 timer uansett Anonymkode: 155f0...a54
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke om man kan det. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er irriterende, det går jo i 24 timer uansett Anonymkode: 155f0...a54 For da havner jo alt feil i statistikken. Hvis jeg trener eller går tur sent havner halve på dagen etter og jeg får jo ikke rett bilde av hva som har skjedd per dag. Feks om jeg har «hviledag» dagen etter havner jo gårsdagens ting der osv. Hva klokka er er jo helt irrelevant, det burde jo høre til den riktige dagen. For vi teller jo dagen før og etter søvn vanligvis. Anonymkode: f998f...81a
Himmel og hav Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: For da havner jo alt feil i statistikken. Hvis jeg trener eller går tur sent havner halve på dagen etter og jeg får jo ikke rett bilde av hva som har skjedd per dag. Feks om jeg har «hviledag» dagen etter havner jo gårsdagens ting der osv. Hva klokka er er jo helt irrelevant, det burde jo høre til den riktige dagen. For vi teller jo dagen før og etter søvn vanligvis. Anonymkode: f998f...81a Folk flest, omtrent hele verden faktisk, starter jo en ny dag ved midnatt. Du får trene litt tidligere på kvelden, eller kontakte fitbit. Jeg har ikke funnet et slikt valg noe sted, ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #5 Skrevet 12. juli 2018 1 time siden, Himmel og hav skrev: Folk flest, omtrent hele verden faktisk, starter jo en ny dag ved midnatt. Du får trene litt tidligere på kvelden, eller kontakte fitbit. Jeg har ikke funnet et slikt valg noe sted, ihvertfall. Eh nei, folk flest starter en ny dag når de står opp. Anonymkode: f998f...81a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #6 Skrevet 12. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: For da havner jo alt feil i statistikken. Hvis jeg trener eller går tur sent havner halve på dagen etter og jeg får jo ikke rett bilde av hva som har skjedd per dag. Feks om jeg har «hviledag» dagen etter havner jo gårsdagens ting der osv. Hva klokka er er jo helt irrelevant, det burde jo høre til den riktige dagen. For vi teller jo dagen før og etter søvn vanligvis. Anonymkode: f998f...81a Det er jo den riktige dagen, det er jo derfor det startet på nytt etter midnatt. Hvis ikke så får du jo noe på den ene datoen og noe på den andre datoen.Det er vel ikke vanlig å trene eller gå tur så ofte etter midnatt at det kan rreelt være et problem Anonymkode: 155f0...a54
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #7 Skrevet 12. juli 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo den riktige dagen, det er jo derfor det startet på nytt etter midnatt. Hvis ikke så får du jo noe på den ene datoen og noe på den andre datoen.Det er vel ikke vanlig å trene eller gå tur så ofte etter midnatt at det kan rreelt være et problem Anonymkode: 155f0...a54 Men det er jo ikke den riktige dagen. Når turen er samme kveld men blir delt opp slik at det havner på hver sin dag så er det jo dumt. Jeg jobber slik at jeg er mye aktive rundt midnatt. Anonymkode: f998f...81a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #8 Skrevet 13. juli 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo ikke den riktige dagen. Når turen er samme kveld men blir delt opp slik at det havner på hver sin dag så er det jo dumt. Jeg jobber slik at jeg er mye aktive rundt midnatt. Anonymkode: f998f...81a Det er riktig dato. Anonymkode: 4a1b4...057
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #9 Skrevet 13. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er riktig dato. Anonymkode: 4a1b4...057 Ja, men ikke riktig «dag». Min dag starter når jeg står opp ikke pling kl 0 på natta. Så en tur på kvelden over midnatt er for meg samme kveld/dag. Anonymkode: f998f...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå