Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Kan noen hjelpe meg på forskjellen? Jeg ønsker en domkantor måle skritt og slike ting. Men iWatchen kan jo mye mer. Noen som har erfaring med begge? Hva er det den andre kan bedre og er den verdt prisforskjellen ? Anonymkode: da37f...719
Lille krøll Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Fikk anbefalt av en iWatch bruker: skal du ikke gå inn for å bruke funksjonene skikkelig er ikke prisforskjellen verd det.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 Akkurat nå, Lille krøll skrev: Fikk anbefalt av en iWatch bruker: skal du ikke gå inn for å bruke funksjonene skikkelig er ikke prisforskjellen verd det. Nei jeg bare så at en på jobben betalte med den og ble helt satt ut! Ett år i permisjon og det er som å komme ut av urtiden 🤣🤣 så da ble jeg litt frelst på den. Anonymkode: da37f...719
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg bare så at en på jobben betalte med den og ble helt satt ut! Ett år i permisjon og det er som å komme ut av urtiden 🤣🤣 så da ble jeg litt frelst på den. Anonymkode: da37f...719 Du kan gjøre det med iPhonen også da. Eller kortet...😜 Anonymkode: 4733f...612
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #5 Skrevet 12. juli 2018 Jeg har hatt begge deler, og synes Fitbit blir steinalder sammenlignet med iWatch. Digger iWatchen min, den gjør meg mer aktiv, samtidig som det er veldig greit å bare ta en titt på klokken når tlf ringer eller jeg får melding. (Har alltid tlf på lydløs nå, klokken vibrerer for å varsle meg) Veldig praktisk på jobb! Har også kjøpt meg pulsbelte for bedre pulsmåling. Pluss at den har en vanntett- funksjon. Anonymkode: 39e85...1ac
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #6 Skrevet 12. juli 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt begge deler, og synes Fitbit blir steinalder sammenlignet med iWatch. Digger iWatchen min, den gjør meg mer aktiv, samtidig som det er veldig greit å bare ta en titt på klokken når tlf ringer eller jeg får melding. (Har alltid tlf på lydløs nå, klokken vibrerer for å varsle meg) Veldig praktisk på jobb! Har også kjøpt meg pulsbelte for bedre pulsmåling. Pluss at den har en vanntett- funksjon. Anonymkode: 39e85...1ac Fit bit viser også tlf og SMS asså, og er vanntett... og masse fint i appen. Anonymkode: 4733f...612
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #7 Skrevet 12. juli 2018 Jeg har fitbit blaze, men har veldig lyst på iWatch. Men vurderer også den nyeste fitbit klokken den skal jo være vanntett og Anonymkode: bcb1e...b86
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2018 #8 Skrevet 12. juli 2018 Firbit Versa er vanntett. Ga 2000,- for min for en mnd siden. Kjenner ikke til iWatch da vi ikke har iPhone i hus. Anonymkode: 996dd...654
♥Coxinelle♥ Skrevet 13. juli 2018 #9 Skrevet 13. juli 2018 Jeg har ikke så mye kjennskap til Fitbit, men har hatt Apple watch i et par år. Er veldig fornøyd med klokka mi. Bruker Strava-appen og helse-app’en daglig. Synes også det er veldig greit å få div push-meldinger på klokka. Kan også bruke den til Apple Pay hvis du har Nordea eller Santander. Dersom du er kunde i en Eika-bank, kan du også betale med Fitbit-klokka. Synes batteriet på klokka begynner å bli dårlig. Må lades hver natt
♥Coxinelle♥ Skrevet 13. juli 2018 #10 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, ♥Coxinelle♥ skrev: Jeg har ikke så mye kjennskap til Fitbit, men har hatt Apple watch i et par år. Er veldig fornøyd med klokka mi. Bruker Strava-appen og helse-app’en daglig. Synes også det er veldig greit å få div push-meldinger på klokka. Kan også bruke den til Apple Pay hvis du har Nordea eller Santander. Dersom du er kunde i en Eika-bank, kan du også betale med Fitbit-klokka. Synes batteriet på klokka begynner å bli dårlig. Må lades hver natt Apple watch er også vanntett
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #11 Skrevet 13. juli 2018 Har ingen erfaring med Fitbit, men er veldig fornøyd med Apple Watch. Det eneste jeg synes kunne forbedres er designet. Min må lades hver 2.-3. dag, men det går kjapt. Har hatt Apple Watch siden de kom, og har nå den nyeste modellen (med vesentlig bedre batteri enn den første som kom). Anonymkode: 19cb9...738
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #12 Skrevet 13. juli 2018 Jeg har fitbit Ionic, veldig grei klokke. Teller skritt, antall km jeg går, kalorier brent, aktive minutter og antall etasjer. Liker at jeg har musikken på klokka og bare kobler den til bluetooth headsettet mitt uten å måtte ha med mobilen. Samme med tracking av aktiviteter, da er det greit at det er GPS på selve klokka så mobilen kan være igjen hjemme. Innebygd pulsmåler er også greit, den er overraskende riktig på meg. Også har det nok litt å si at jeg ikke har apple. Men valgte fitbit ovenfor garmin sine da jeg syntes de ble for store og klumpete. Selv om de også kan motta meldinger. Fitbiten har også noen få forhåndsvalgte svar du kan plotte inne selv på klokka. Når det hjelper betaling kommer det litt ann på hvilken bank du har o.s.v. Ellers ganske grei sammenligning her https://www.trustedreviews.com/news/apple-watch-3-vs-fitbit-ionic-3286344 Anonymkode: c52aa...09c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #13 Skrevet 13. juli 2018 Så linken min var fra før de kom ut, denne er bedre https://www.wareable.com/smartwatches/fitbit-ionic-vs-apple-watch-4143 Anonymkode: c52aa...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå