Gå til innhold

I phone klokke vs fitbit


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg på forskjellen? Jeg ønsker en domkantor måle skritt og slike ting. Men iWatchen kan jo mye mer. Noen som har erfaring med begge? Hva er det den andre kan bedre og er den verdt prisforskjellen ? 

Anonymkode: da37f...719

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk anbefalt av en iWatch bruker: skal du ikke gå inn for å bruke funksjonene skikkelig er ikke prisforskjellen verd det. 

Skrevet
Akkurat nå, Lille krøll skrev:

Fikk anbefalt av en iWatch bruker: skal du ikke gå inn for å bruke funksjonene skikkelig er ikke prisforskjellen verd det. 

Nei jeg bare så at en på jobben betalte med den og ble helt satt ut! Ett år i permisjon og det er som å komme ut av urtiden 🤣🤣 så da ble jeg litt frelst på den. 

Anonymkode: da37f...719

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg bare så at en på jobben betalte med den og ble helt satt ut! Ett år i permisjon og det er som å komme ut av urtiden 🤣🤣 så da ble jeg litt frelst på den. 

Anonymkode: da37f...719

Du kan gjøre det med iPhonen også da. Eller kortet...😜

Anonymkode: 4733f...612

Skrevet

Jeg har hatt begge deler, og synes Fitbit blir steinalder sammenlignet med iWatch. Digger iWatchen min, den gjør meg mer aktiv, samtidig som det er veldig greit å bare ta en titt på klokken når tlf ringer eller jeg får melding. (Har alltid tlf på lydløs nå, klokken vibrerer for å varsle meg)  Veldig praktisk på jobb! Har også kjøpt meg pulsbelte for bedre pulsmåling. Pluss at den har en vanntett- funksjon. 

Anonymkode: 39e85...1ac

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt begge deler, og synes Fitbit blir steinalder sammenlignet med iWatch. Digger iWatchen min, den gjør meg mer aktiv, samtidig som det er veldig greit å bare ta en titt på klokken når tlf ringer eller jeg får melding. (Har alltid tlf på lydløs nå, klokken vibrerer for å varsle meg)  Veldig praktisk på jobb! Har også kjøpt meg pulsbelte for bedre pulsmåling. Pluss at den har en vanntett- funksjon. 

Anonymkode: 39e85...1ac

Fit bit viser også tlf og SMS asså, og er vanntett... og masse fint i appen. 

Anonymkode: 4733f...612

Skrevet

Jeg har fitbit blaze, men har veldig lyst på iWatch. Men vurderer også den nyeste fitbit klokken den skal jo være vanntett og

Anonymkode: bcb1e...b86

Skrevet

Firbit Versa er vanntett. Ga 2000,- for min for en mnd siden. Kjenner ikke til iWatch da vi ikke har iPhone i hus.

Anonymkode: 996dd...654

Skrevet

Jeg har ikke så mye kjennskap til Fitbit, men har hatt Apple watch i et par år. Er veldig fornøyd med klokka mi. Bruker Strava-appen og helse-app’en daglig. Synes også det er veldig greit å få div push-meldinger på klokka. Kan også bruke den til Apple Pay hvis du har Nordea eller Santander. Dersom du er kunde i en Eika-bank, kan du også betale med Fitbit-klokka. 

Synes batteriet på klokka begynner å bli dårlig. Må lades hver natt 

Skrevet
Akkurat nå, ♥Coxinelle♥ skrev:

Jeg har ikke så mye kjennskap til Fitbit, men har hatt Apple watch i et par år. Er veldig fornøyd med klokka mi. Bruker Strava-appen og helse-app’en daglig. Synes også det er veldig greit å få div push-meldinger på klokka. Kan også bruke den til Apple Pay hvis du har Nordea eller Santander. Dersom du er kunde i en Eika-bank, kan du også betale med Fitbit-klokka. 

Synes batteriet på klokka begynner å bli dårlig. Må lades hver natt 

Apple watch er også vanntett

Skrevet

Har ingen erfaring med Fitbit, men er veldig fornøyd med Apple Watch. Det eneste jeg synes kunne forbedres er designet. Min må lades hver 2.-3. dag, men det går kjapt. Har hatt Apple Watch siden de kom, og har nå den nyeste modellen (med vesentlig bedre batteri enn den første som kom).

Anonymkode: 19cb9...738

Skrevet

Jeg har fitbit Ionic, veldig grei klokke. Teller skritt, antall km jeg går, kalorier brent, aktive minutter og antall etasjer. Liker at jeg har musikken på klokka og bare kobler den til bluetooth headsettet mitt uten å måtte ha med mobilen. Samme med tracking av aktiviteter, da er det greit at det er GPS på selve klokka så mobilen kan være igjen hjemme. Innebygd pulsmåler er også greit, den er overraskende riktig på meg.

Også har det nok litt å si at jeg ikke har apple. Men valgte fitbit ovenfor garmin sine da jeg syntes de ble for store og klumpete. Selv om de også kan motta meldinger. Fitbiten har også noen få forhåndsvalgte svar du kan plotte inne selv på klokka.

Når det hjelper betaling kommer det litt ann på hvilken bank du har o.s.v. Ellers ganske grei sammenligning her

https://www.trustedreviews.com/news/apple-watch-3-vs-fitbit-ionic-3286344

Anonymkode: c52aa...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...