Gå til innhold

Hva skal jeg sende med gutten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han skal på ferie med en kompis ,har spurt foreldrene hans hvor mye penger han skal ha med, de sier bare at de har bedt han og de betaler alt,men jeg føler det er veldig feil, så vil sende med han noen kr.

Men hvor mye? De skal 1 uke til danmark , ligge i hytte,men skal i forskjellige parker

Anonymkode: 61984...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er han? 

Kan bli veldig galt om han har masse penger selv altså, til is, snop osv. Da blir det dobbelt opp, det han får av foreldrene til kompisen, pluss det han har selv. 

Hadde heller insistert på å sette inn litt på foreldrenes konto så de kan kjøpe litt is osv til dem

Vips 500 kr til mammaen og send en mld hvor du skriver at du har vipset litt penger til is osv til familien og bedt de kose seg 

Anonymkode: 28d96...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyller 10 slutten av juli.

ja kanskje sende penger til henne i steden, ja blir dumt med dobbel opp med penger

Anonymkode: 61984...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hvertfall overført minst 1000 kr til foreldrene sin konto til å bruke der.

Anonymkode: eda77...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Ville hvertfall overført minst 1000 kr til foreldrene sin konto til å bruke der.

Anonymkode: eda77...300

takk for tips :)

Anonymkode: 61984...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han fyller 10 slutten av juli.

ja kanskje sende penger til henne i steden, ja blir dumt med dobbel opp med penger

Anonymkode: 61984...507

Ja, og veldig dumt for kameraten

Anonymkode: e93bc...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet ikke jeg hvordan du har stilt spørsmålet, men om du ikke har spurt spesifikt om lommepenger, ville jeg ha spurt en gang til: "Hvor mye lommepenger har dere tenkt til å gi Per? Jeg bare lurer sånn at jeg sender med Pål omtrent det samme?" Eller noe sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send med han slik at han kan spandere noe tilbake. Is, godt til kvelds, slush i parken osv.

Anonymkode: 1ba1a...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis de har sagt at de betaler alt, så er ikke beløpet her så viktig.. det er mer en symbolsk handling og en gest.

litt avhengig av hva du har råd til HI, men jeg ville kanskje overført 1000,- til mammaen og sagt at dette er til is og diverse for gutta (og eventuelle søsken) slik at de kan kose seg. Noe i den duren.. 

Anonymkode: 39628...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar. ga mammaen 1000 og hun ble kjempe glad,men sa at det var unødvendig da sønnen hennes er så mye hos oss, og sjelden hos de, da jeg og min mann kun har eldre barn som har flyttet ut + 10 åringen, men følte godt og gjøre det, de drar i morgen :)

Anonymkode: 61984...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...