Gå til innhold

Taxisjofør som tilbyr veldig lav pris


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarte å miste bussen jeg skulle tatt hjem idag å neste buss gikk ikke før 00.15 så da hadde jeg måtte vente 2 timer på neste buss. En taxisjofør fikk med seg at jeg var ganske frustert over å ha mistet bussen å tilbydde seg å kjøre for 500 kr ettee vi hadde stått å snakket litt sammen. Dette er en tur som hadde kommet på minst 1000 kr til vanlig ettersom det er ca 35 minutter å kjøre. Det takket jeg nei til,jeg ville heller vente på bussen på ett utested så jeg kommer meg hjem for 70 kr istedet. Han forsetter å mase at da kommer jeg mye fortere hjem osv. Til slutt tilbydde han meg å kjøre meg hjem for 300 kr. Det var jo fristende pris men blir veldig skeptisk når han tilbyr en så lav pris,å var redd han kanskje hadde helt andre hensikter. Endte med at jeg takket nei å dro inn til sentrum å ventet på bussen.

Hvordan hadde dere reagert? Hadde dere tatt taxien til den prisen? Gjør jeg rett i å være skeptisk? 

Anonymkode: 18c80...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette gjorde du helt rett i tror jeg😊 

opplende nesten d samme.. men da var d jeg som var full og lei meg, og gikk opp til en taxi å spurte om han kunne kjøre meg fra grunerløkka til majorstua(til nattbussen) (hadde ikke penger..)

 

han sa ok,,om jeg sugde han på veien.., jeg gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...