Gå til innhold

Dårlig av meg ang barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er 11 og 18. Vi har noen nydelige dager med flott vær som er sjelden her. Jeg vil på stranden og de vil ikke være med. Dårlig av meg å gå da? De er her 2 uker før de skal til faren. 

Anonymkode: cdbbb...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager vil ikke barna på stranden? Hva gjør de da? Det er lov å tvinge hvertfall 11 åringen med. 

Anonymkode: 35859...b85

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alle dager vil ikke barna på stranden? Hva gjør de da? Det er lov å tvinge hvertfall 11 åringen med. 

Anonymkode: 35859...b85

11 åringen var med i går. Og er med en venn i dag. 

Skrevet

Nei herlighet. Skilte foreldre kan bli for opptatte av samvær. Ville ikke vært en problemstilling i dette huset. Ferie er ferie for alle

Anonymkode: 8d114...b85

Skrevet

Godt å høre. 😊

Blir gjerne sånn at man tenker ekstra på det når de er her i perioder. 

Vært vekke fra 1330 og går 18. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

11 åringen var med i går. Og er med en venn i dag. 

Så 11åringen er opptatt med venn og 18åringen som er myndig vil ikke? Men du vil? Go for it!

Anonymkode: 0331e...3ce

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt å høre. 😊

Blir gjerne sånn at man tenker ekstra på det når de er her i perioder. 

Vært vekke fra 1330 og går 18. 

Men du ville jo ikke vært med de hver våkne time av døgnet hvis dere foreldre bodde sammen heller. De trenger jo å treffe venner selv om de er hos deg, så det er jo ikke noe å ha dårlig samvittighet for

Anonymkode: cd8a9...392

Skrevet

Så lenge de ikke sitter inne og glaner på en skjerm kan de gjøre hva de vil. Det er ikke strand-plikt og det er ikke familie-plikt. 

Anonymkode: dc27f...f28

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge de ikke sitter inne og glaner på en skjerm kan de gjøre hva de vil. Det er ikke strand-plikt og det er ikke familie-plikt. 

Anonymkode: dc27f...f28

Eldste er litt der dessverre. 

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eldste er litt der dessverre. 

Herrefred, skjønner jo godt han/hun vil sitte på skjerm med vennene sine enn å være med gamlemor på stranda 🤪

Anonymkode: 37672...e57

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herrefred, skjønner jo godt han/hun vil sitte på skjerm med vennene sine enn å være med gamlemor på stranda 🤪

Skjønner det. 🤣

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette dette dette !

Anonymkode: ef1d2...d1f

Skrevet

Har selv unger som ikke gidder det ene og det andre omdagen, jeg skjønner de faktisk. Vi er bortskjemte med å ha hytte rett ved vannet, så å pakke for å dra til stranden gidder ingen her hjemme. Hu ene har gjort det noen ganger, men da har en stor vennegjeng vært sammen. Ha med mamma er ikke noe kult (kun kul om ingen andre voksne er der, for hu og veldig mange av vennene får ikke bade om deg ikke er noen voksne der) Så bade og dra på stranden gjør vi på hytta, hjemme frister det ikke for noen. 

Det er veldig varmt her og finne på mye syns ingen av oss er stas igrunn. Prøvde å få de med til oslo igår, men ingen ville selv om jeg sa lommeboka mi var åpen. 

Men, hadde de kun vært inne og sitti forran en skjerm hadde jeg presset de med på stranden innimellom. Eldste har lekt bonde hos kjæresten innimellom, så hu har kommet seg ut. Lillesøster har vært med venner litt, var i Sommerland her endag også. Så de gjør ting selv vi ikke gjør så mye sammen. Idag ligger vi hengslengt på sofaen alle tre, vi venter på at det skal bli litt kjøligere så vi kan lage middag. Ingen av oss har matlyst når det er så varmt, men vi hadde lyst på varmmat idag så vi får ta det senere. Også er det vist fotballkamp snart, så da får jeg emigrere ut mens de okuperer tv. Og imorra kveld er det ferie på oss, så da blir det hytta, strand, sløving på kjølige rom (jeg glede meg virkelig til å dele soverom med de, for soverommet vårt er kaldt. Hørte min søsters familie hadde stjelt soverommet vårt nå som vi ikke har vært der. Jeg hadde nemlig gjort det lureste valget ang soverom, jeg tok sistevalget og det viste seg å være det kjøligste .

Anonymkode: 19984...edd

Skrevet

Det er oppskrytt å GJØRE ting hele tiden. I ferier yrenger jeg alltid tid til å gjøre AKKURAT hva jeg vil. Gjerne alene

Anonymkode: 0331e...3ce

Skrevet

gå og kos deg :)

Anonymkode: bcbc7...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...