Gå til innhold

Hva syns dere om «glamping»

Anbefalte innlegg

Skrevet

De på campingplassen med telt store som hytter, som har plass til kjøkken, spisestue og hvert sitt soverom. Syns dere det er litt latterlig eller tenker dere at det ser komfortabelt ut?

Anonymkode: 1bb1e...2bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste måten noen hadde fått meg med på camping hadde vært å gjøre det om til glamping, så synes det virker helt supert! :)

Anonymkode: 1392e...f72

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eneste måten noen hadde fått meg med på camping hadde vært å gjøre det om til glamping, så synes det virker helt supert! :)

Dette! 

Anonymkode: 6bfd2...311

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle skrive akkurat dette! 

Anonymkode: 6ae46...3c0

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De på campingplassen med telt store som hytter, som har plass til kjøkken, spisestue og hvert sitt soverom. Syns dere det er litt latterlig eller tenker dere at det ser komfortabelt ut?

Hvorfor skulle det være litt latterlig? De som har slike telt har det nok ikke fordi de har så veldig lyst til å ligge i telt, men fordi de ikke har tilgang på en hytte. Synes faktisk det er supert at man kan få såpass komfort på fine steder selv om man ikke har en formue å bruke på fritidsbolig. 

Anonymkode: 404b5...b24

Skrevet

Latterlig? Hvorfor det?

Når det er sagt så har jeg aldri hørt uttrykket før. 

Skrevet

Altså, glamping er noe helt annet. 

Anonymkode: db0e6...d97

Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 29fc1...410

Skrevet

Folk gjør som de vil! Bryr ikke meg! 

Kunne aldri i verden tenkt meg å oppholde meg på en campingplass i en bitteliten vogn, så jeg skal i alle fall ikke se ned på noen som prøver å gjøre camping så komfortabelt som mulig. Men jeg hadde nok heller blitt hjemme enn å styre så innmari med det. ;)

Anonymkode: a1d29...6bb

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan få MANGE netter på hotell til prisen av en sånn vogn. Så jeg tenker mest at det er sløseri.

Anonymkode: b05d8...5ab

Skrevet

Vi har stort telt med to soverom, og to bruksrom, med høyde så vi kan stå inni, og vegg til vegg-teppe. Det er fint det, og vi betalte under 5000 for dette, så vi får ikke MANGE netter på flott hotell for prisen på teltet. Men dette er jo ikke «glamping». Glamping=glamour+ camping, og er luksuriøs camping. Det har ikke vi, selv om vi har stort telt.... Når det er sagt, syns jeg glamping er helt supert, og håper jeg får prøvd det selv en gang.

Anonymkode: 74e36...67e

Skrevet

Vi hadde sånn typisk hustelt på 80 tallet.soverom i en del og mulighet for å spise/lage mat inne, ståhøyde. Hvorfor ikke😊 greit hvis det regner ute, da har man mulighet til å sitte under tak.

Anonymkode: 65459...6e3

Skrevet

Stort telt ala hustelt er ikke nødvendigvis glamping, da. Men jeg ønsker meg et hustelt og ville aldri byttet det mot "mange netter på hotell". Opplevelsen man sitter igjen med etter hotelltur og telttur  kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: 96adc...388

Skrevet

Dette er jo det som er glamping. Litt teit, og mest morsomt. Jeg vurderte å bakke en overnatting med det ene barnet en natt, bare for opplevelsen.

Det er jo ikke noe jeg ville bodd i en hel ferie, men en natt eller helg er jo bare morsomt 😊

https://www.glampingnorge.no/

Skrevet

Glamping er jo ikke nødvendigvis stort telt og kjøkken. Jeg fatter ikke at noen kan orke å tilbringe tid på en campingplass, om det er i lite telt, hytte eller campingvogn med eller uten spikertelt og lignende. Ja takk til hotell:-D Glamping virker som en helt annen opplevelse, og det kunne jeg gjort (en natt eller to).

Anonymkode: b81f3...e80

Skrevet

Bur i telt (stort, men inkje «glamping»)max ei helg, men ungane elskar det 😊 Vi har med oppblåsbar madrass for å få sove. Har og feriert i campingvogn fleire gonger, i to veker, og synes det er veldig greit og barnevenleg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...