Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Hvilket telt burde vi gå for? Soveunderlag? Vi voksne sliter med ryggen. Hva gjøre på kveldstid når barna sover og vi ikke har noe sted å gjøre av oss? Er det lett å legge barn i telt eller blir det for mye spenning til å forvente annet enn sene kvelder? Anonymkode: 72302...2a9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Vi teltet mye da jeg var barn. To voksne og 2 barn. Hadde alltid med et bord og klappstoler, så alle hadde en plass å sitte utenfor teltet. Er nok litt spenning første dagene vil jeg tru. Anonymkode: 47a61...f95
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Ville gått for oppblåsbar seng til dere voksne i hvertfall. De tar litt plass, men nå vet jo ikke jeg hvordan bil dere har. Til barna holder det med oppblåsbare liggeunderlag, evt flytemadrass. Ha pledd under lakenet både til dere og til barna. Dere må sikkert forvente litt spenning og sene kvelder, i hvertfall de første dagene. Vi har et telt med 2 soverom med gulv og et oppholdsrom uten gulv. Tror jeg kjøpte det på biltema eller lignende butikk. Nå er det jo veldig lytt i et telt, så hva dere foreldre skal gjøre etter barna er i seng avhenger jo hvor godt de sover. Dere kan jo sitte utenfor teltet og prate hvis dere får de i seng veldig tidlig, men min erfaring er at alle legger seg samtidig når man er på ferie (spørs jo også på alderen til barna). Anonymkode: fda41...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå