Gå til innhold

Hvor ofte er dere ute i naturen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn type tur/trening? Jeg er på fjelltur (kort eller lengre) ca to ganger i uka. Mye mindre på vinteren da jeg ikke er glad i å gå på ski 😄

Anonymkode: a7b88...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag året rundt. 

Anonymkode: 84bed...c10

Skrevet

Kommer an på hva du mener med "naturen". Hvis du teller med stranda, jordet og opparbeidede turveier er det hver dag, men hvis du tenker på inne i skogen eller på fjellet der du ikke har folk på flere kilometer, blir det maks hver andre uke.

Anonymkode: d0f33...2a8

Skrevet

3-4 ganger i uken, hele året. Mer nå i ferien. Snakk om fjellturer på 200-600moh. Noen ganger blir det høyere topper😊 Men hverdagstoppene er ca 250-300moh. 

Anonymkode: 069f1...4af

Skrevet

Skogstur til hyttene i marka så og si hver søndag med mann og barn 

Anonymkode: cf488...bc2

Skrevet

skjelden, ikke meg

Anonymkode: ee4ac...22f

Skrevet

Nå på sommeren når jeg har ferie blir det ca 3-4 ganger i uka. Om vinteren 1 gang i uka, ellers i året, 2 ganger i uka.

Anonymkode: a13ee...bc8

Skrevet

Natur er overvurdert. Begrenser utendørsaktiviteter så godt det lar seg gjøre. Mindre plagsomt å være utendørs i sommerhalvåret, så det blir mer da.

Skrevet

Jeg er ute hver dag, jeg går tur. Men om det er "i naturen" vet jeg ikke helt. Jeg går på veier og gangstier utenfor tettstedet og får med meg fugleliv og blomster langs ruta.

Anonymkode: 734d5...b5d

Skrevet
1 time siden, MammantilNurket skrev:

Natur er overvurdert. Begrenser utendørsaktiviteter så godt det lar seg gjøre. Mindre plagsomt å være utendørs i sommerhalvåret, så det blir mer da.

du kan sikkert ta vinflasken din med ut i naturen også ;)

Anonymkode: b809e...907

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

skjelden, ikke meg

stakkars barn! De har godt av å gå i skogen og på fjellturer! Jobber selv i barnehage på storbarnsavdelingen, å det er veldig tydlig hvilke barn som er vant til å gå fjellturer å de som ikke er vant til det..

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

stakkars barn! De har godt av å gå i skogen og på fjellturer! Jobber selv i barnehage på storbarnsavdelingen, å det er veldig tydlig hvilke barn som er vant til å gå fjellturer å de som ikke er vant til det..

Sa hun at hun hadde barn...?

Anonymkode: 734d5...b5d

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

ehh unnskyld meg , har ikke barn.. kun min samboer har 2 fra før.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

du kan sikkert ta vinflasken din med ut i naturen også ;)

Joda, men jeg foretrekker å ligge og parte på den innenfor husets fire vegger. 

Skrevet
31 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Joda, men jeg foretrekker å ligge og parte på den innenfor husets fire vegger. 

Trodde du drakk hvor som helst så lenge du hadde vinflaske med :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...