Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Noen ganger lager jeg bare en kopp nudler, og andre ganger bestiller jeg bare en pizza og sparer restene til morgendagen (bor alene). Jeg blir sjeldent sulten, og føler meg aldri utmattet eller elendig. Noen som har det på samme måte? Anonymkode: 9daf2...2ba
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Nok i forhold til hva? Det er nok for å ikke sulte, men det er langt fra nok eller næringsrikt i forhold til et godt kosthold. Det er ikke sunt å leve på nudler og pizza Anonymkode: 0b1d3...845
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nok i forhold til hva? Det er nok for å ikke sulte, men det er langt fra nok eller næringsrikt i forhold til et godt kosthold. Det er ikke sunt å leve på nudler og pizza Anonymkode: 0b1d3...845 Eh, jeg tror ikke på god helse. Tenkte i forhold til å ikke plutselig dø av avmagring en dag. Anonymkode: 9daf2...2ba
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Eh, jeg tror ikke på god helse. Tenkte i forhold til å ikke plutselig dø av avmagring en dag. Anonymkode: 9daf2...2ba Du høres skikkelig smart ut.............🙄 Tror nok hjernen din trenger litt mer næring Anonymkode: 0b1d3...845
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Jeg kan fint leve på ett måltid enkelte dager, men da tar jeg en salat, en mettende og sunn suppe eller lignende. Å leve på nudler og pizza er virkelig ikke bra, uavhengig av antall måltider. Og du «tror ikke» på god helse? Jeg tror du troller. Anonymkode: aab24...e36
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh, jeg tror ikke på god helse. Tenkte i forhold til å ikke plutselig dø av avmagring en dag. Anonymkode: 9daf2...2ba Du tror ikke på god helse? Tror du på livsstilssykdommer eller det «fake news»? Anonymkode: a0b9b...ed7
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 Det går an å leve ganske sunt med bare å spise en gang om dagen, men da må du spise veldig mye og veldig variert, til det måltidet. Anonymkode: 902dc...bd9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #9 Skrevet 10. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Eh, jeg tror ikke på god helse. Tenkte i forhold til å ikke plutselig dø av avmagring en dag. Anonymkode: 9daf2...2ba Div mangelsykdommer er mer sannsynlig enn å dø av avmagring Anonymkode: 79351...adb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #10 Skrevet 10. juli 2018 På tide å titte litt på forumets spiseforstyrrelseregler.... Anonymkode: e532c...424
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #11 Skrevet 10. juli 2018 For å svare på det, nei. Så klart er det ikke nok. Uansett hvor usunt det ene måltidet er, eller sunt for den saks skyld, vil du gå i kaloriunderskudd og gjør du det for lenge vil du bli undervektig, miste muskler, få hormon forstyrrelser(i verste fall bli steril), den mentale helsen går ad undas, organer svikter sakte men sikkert og du blir antagelig tvangsinnlagt med sonde. Så må du igjennom et helvete med å venne kroppen til mat igjen. Jeg hadde heller valgt å spise 3-5 måltider som totalt inneholdt 1800-2400 kcal per dag. Anonymkode: fed69...4aa
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2018 #13 Skrevet 11. juli 2018 Jeg spiser et måltid om dagen og har gjort det i mange år grunnet en veldig spesiell svelgeangst. Jeg lever fortsatt og jeg har fått 2 barn. Men det anbefales ikke om du kan spise. Jeg har mange dager jeg ikke klarer å gjøre noe særlig og spesielt i denne varmen.. Jeg kan ikke en gang spise en is. Jeg blir faktisk litt oppgitt over folk som velger å ikke spise. Anonymkode: b7483...5bd
Admin Skrevet 11. juli 2018 #14 Skrevet 11. juli 2018 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg