Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Jeg levde i et veldig dårlig forhold i flere år, som innebar krenkelser og trusler i dagliglivet. Pga barn og trusler var jeg redd for å gå. Jeg innledet i stedet et forhold med en mann som var gift, og selv hadde barn. Dette pågikk i flere måneder, og jeg ble veldig glad i denne mannen. For en stund tilbake fant min mann ut av dette sidespranget. Han gav med en gang beskjed til den andre mannens kone om hva han hadde funnet ut, og deres forhold står nå naturligvis i stor fare. Jeg har kuttet all kontakt med denne mannen så han skal få en mulighet til å redde familien sin. Savnet etter han er enormt. Kanskje savner han meg? Kanskje hater han meg for at jeg har ødelagt familien hans? Hvem vet? Jeg har flyttet ut fra min mann, som sier at han skal gjøre livet mitt og barna sitt til et helvete hvis jeg ikke kommer tilbake til han. Venner og familie hater meg etter hva jeg har gjort. Wow, mitt kjedelige A4 liv, er plutselig som tatt ut av en dårlig såpeserie. Mon tro om livet noen gang blir bra igjen, og om man noen gang skal finne kjærlighet igjen. Som man reder så ligger man.. Anonymkode: c1d0e...ad4
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Vet du hva? Du vil komme deg gjennom dette, styrket. Høres ikke ut som forholdet ditt var liv laga uansett. Og et forhold til en gift mann er aldri en god idè uansett. Se mulighetene, søk om overgangsstønad, bidrag, ja alt du har krav på. Fokuser på deg selv og ungene. This too shall pass. Bli selvstendig, jobb med deg selv og du får en mann som elsker deg og respekterer deg du også ❤️ Anonymkode: 45b35...fa3
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Ja, du gjorde en skikkelig brøler da du inngikk et forhold til en gift mann, når du allerede var i et forhold fullt av trusler og krenkelser. Det var helt feil måte å gjøre det på... Men man lærer av sine feil også, nå står du alene, på egne ben, og må "finne deg sjæl". Gjør det, finn ut hvem du er i denne suppa, finn tilbake til deg selv og klar deg selv. Når din selvstendighet og din selvtilitt er tilbake kan du etterhvert finne kjærligheten på ny. Men nå må du gi deg selv tid, tid til å rydde opp i livet ditt. Anonymkode: 53f09...9e2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Rydd opp i livet ditt. Finn ut hva som skal til for at du kan leve et selvstendig liv. Ta deg tid til det. Ikke gå tilbake til mannen din, for all del! Anonymkode: 51c9e...743
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Ok, du var i et dårlig forhold. Supert at du har kommet ut av det, og for all del ikke gå tilbake, men syns du skulle har gjort det uten å være delaktig i å ødelegge en annen familie... Anonymkode: a4c7b...fdb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 Har du politianmeldt disse truslene som han kommer med at han skal gjøre livet deres til et helvete? Med den bakgrunnen som du skisserer, så bør du få dokumentert dette, håper du har det på sms, men få uansett det anmeldt. Har han samvær med barna? For all del, fortell barnevernet også om disse truslene, om han er truende til å gjøre alvor av dem. Lykke til til deg. Livet går i bølgedaler, og jeg er sikker på at du kommer deg styrket ut av dette kaoset. Anonymkode: 487b0...a17
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 Jeg forstår veldig godt at du hadde behov for trøst og å oppleve noe godt et annet sted, med tanke på det forholdet du levde i. Det er selvfølgelig ikke bra at du var med på å ødelegge en annen familie i denne sammenhengen, men jeg forstår godt hvordan man kan bli så desperat på å gi og få noen positive følelser, at tankene på den andre familien vil komme i andre rekke. Ikke bruk tid på å tenke på om "den andre" savner deg, han hadde nok aldri planer om å gå fra kona si. Det er dessverre en overvekt av utro menn som vil ha i pose og sekk. Støtter veldig å for all del IKKE gå tilbake til mannen din, bruk denne muligheten til å bryte helt med han. Støtter også det som sies om å lagre alt av meldinger, mailer etc med trusler, så det kan legges fram som bevis dersom han begynner å gjøre alvor av truslene sine. Anonymkode: 3b551...8aa
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #9 Skrevet 10. juli 2018 Syns du er litt streng og urettferdig mot deg selv. Det er da virkelig ikke DU som har redd opp en ubehagelig seng her; det er din mann som har drevet deg vekk fra det forholdet dere en gang hadde, gjennom at han har vært slem! Ja vel, så gikk veien via en annen fyr før du kom deg ut, men hallo. Den gifte fyren tar også noen informerte valg underveis, han er ikke et kornaks i vinden! Anonymkode: 6b0b9...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå