Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Kjenner dere til det? Datteren min er 7 år. Skal jeg kjøpe barn 5-10 år, eller medium som er 10 år og opp? Vil at den skal passe en stund. Vil 10+ bli for stor? Anonymkode: ee40b...aaa
Modesty Blaise. Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 5-10 år er supert. Noe større vil lekke vann og ikke sitte bra. Skal man ha en OK opplevelse under vann, må man ha utstyr som passer. Få henne også til å prøve den på før du kjøper, forskjellige masker passer til forskjellige personer. Og et ekstra tips, sjekk at ikke snorkelen ikke er for lang. Mange av billigsettene har for lang snorkel, og det kan være farlig.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Kjøpte til mine 9 åringer på XXL, fikk god hjelp til finne riktig størrelse. Tror de kostet rett unger 200,- PR stk. Anonymkode: cb846...0dc
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Dykkemasker bør alltid prøves på, selv om størrelsen er riktig, er det ikke sikkert de sitter godt på. Ta henne med i butikken og prøv dem på. Anonymkode: eea49...4a0
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 1 time siden, Modesty Blaise. skrev: 5-10 år er supert. Noe større vil lekke vann og ikke sitte bra. Skal man ha en OK opplevelse under vann, må man ha utstyr som passer. Få henne også til å prøve den på før du kjøper, forskjellige masker passer til forskjellige personer. Og et ekstra tips, sjekk at ikke snorkelen ikke er for lang. Mange av billigsettene har for lang snorkel, og det kan være farlig. Jeg skal bestille fra taxfree katalogen 😣 Anonymkode: ee40b...aaa
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dykkemasker bør alltid prøves på, selv om størrelsen er riktig, er det ikke sikkert de sitter godt på. Ta henne med i butikken og prøv dem på. Anonymkode: eea49...4a0 Skal kjøpe i taxfree katalog 😣 Anonymkode: ee40b...aaa
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal kjøpe i taxfree katalog 😣 Anonymkode: ee40b...aaa Det ville jeg ikke gjort, gå heller innom en butikk før dere drar. Hvis den ikke sitter godt vil den ikke bli brukt og da er den dyr, selv om du sparer noen kroner i forhold til i butikken. Anonymkode: eea49...4a0
Modesty Blaise. Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal kjøpe i taxfree katalog 😣 Anonymkode: ee40b...aaa Det hadde jeg droppet. Det er ingenting kjipere enn dårlig/ feil utstyr når man skal snorkle eller dykke. Da bruker du mer tid på å fikse på en lekk maske enn å kose deg med å se på alt det fine som er under vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå