Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Hei, jeg har i mange år drømt om å ha sånn bildetapet av en grønn skog på en vegg i stua. Nå er jeg blitt såpass gammel at jeg ikke bryr meg om hva andre mener, og har bestilt. Men, hvordan dekorere stua uf fra denne (lengste) veggen? Hvilke farger på de andre veggene? Jeg elsker farger og har ikke noe bestemt stil, men vil gjerne unngå et altfor rotete uttrykk. Noen ideer? 🌲🌲🌲 Anonymkode: bf881...a17
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Lyse vegger, rolige lyse farger på møbler. Lyst treverk. Lyse lette gardiner. En skogvegg kan være fint men den er krevende. Nordisk enkel design. Anonymkode: 63838...05b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Har skog tapet i ene stua. Vi har endel naturlige materiale, lys linsofa og noen gamle møbler i flammebjørk, arvegods, og en beige farge på øvrige vegger. I starten hadde jeg en beige med innslag av grønt men det likte jeg ikke. Hvit synes jeg også er pent hvis du velger en sommergrønn skog. Vet ikke hva du tenker på. Vinterskog gir deg litt mer frihet da det gir et mer svart/hvit inntrykk. Høstskog er pent men der synes jeg fargene er litt sterke. Vi har en grønn løvskog med en bred sti i fokus som går innover. Jeg elsker dette rommet men vi har altså mulighet til å ha en lite møblert stue. Har du én stue så trenger man ofte å bruke veggplassen litt da, fort gjort at man ikke får nyte synes av skogen og at stua virker liten og trang. Det viktigste synes jeg er å ikke overmøblere, det blir veldig rotete med mye møbler, viktig å la veggen med skogen stå fri slik at den vises godt. Og noen store grønne planter som drar skogen videre inn i stua. Gulvet er forresten originalt gammelt tregulv som vi har slipt og hvitglasert. Det er ikke vanlig lakk men en gjennomskinnelig lakk som gjør at gulvet beholder sin nyslipte lyse glans. Og hva skulle folk mene om en tapet med skog? Mye verre å ha huset full av bilder fra bohus og IKEA. Jeg hater disse vanlige bildene så mange har i stua si. En tapet med skog er personlig. Kjør på. Anonymkode: 9abc4...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå