Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Og ikke eier bolig. Hva er grunnen til det hos dere? Jeg studerer for øyeblikket. Ser heller ikke hvordan jeg skal klare å spare opp nok egenkapital til å kunne kjøpe noe eget. Jeg må ha ca 400 000kr for å komme meg inn på boligmarkedet. Jeg er singel, har ett barn og ingen kausjonister. Til tross for at jeg kan spare ca 7000kr i mnd etter utdannelsen , vil det ta nærmere 6år å komme inn på markedet. hva med dere? Anonymkode: 7e7ff...076
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Vi leier mens vi sparer opp til egenkapital. Har som deg ingen kausjonister. Anonymkode: 1528f...905
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og ikke eier bolig. Hva er grunnen til det hos dere? Jeg studerer for øyeblikket. Ser heller ikke hvordan jeg skal klare å spare opp nok egenkapital til å kunne kjøpe noe eget. Jeg må ha ca 400 000kr for å komme meg inn på boligmarkedet. Jeg er singel, har ett barn og ingen kausjonister. Til tross for at jeg kan spare ca 7000kr i mnd etter utdannelsen , vil det ta nærmere 6år å komme inn på markedet. hva med dere? Anonymkode: 7e7ff...076 Pass på å kjøpe mens du er alenemor for da kan du søke startlån i kommunen. Da kan du fullfinansiere bolig og kommer deg inn på markedet.... Anonymkode: 62a18...b88
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Vi har nettopp kommet oss ut av et økonomisk uføre, sånn nesten helt iallefall, og vi har derfor ikke ek, og det blir lenge, lenge til vi har kunne spare opp til det. Anonymkode: 45982...5c6
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Leier, mens vi sparer til egenkapital. Egentlig ikke noe galt å leie, synd Norge har blitt som det har blitt. Anonymkode: 99cce...1e9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Vi leier, der er for at det er så sykt dyrt og kjøpe egen bolig. Anonymkode: 55ab4...73e