Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Hei. Har en gutt på 3 1/2 som brukte lang tid med å ville gå på do. Han likte ikke toalettet og sa det var æsj. Jeg kjøpte inn litt godteri og fristet han med det etter hvert dobesøk og vips så ville han gå i truse og gå på do, noe han er kjempe flink til nå. Han bæsjet en dag på do da vi holdt på med tilvenning og det var virket greit, men etter det så bæsjer han på seg. Han sier han ikke vet hvorfor han bæsjer i trusa og at han skal bæsje på do etter uhellet har skjedd men han bare fortsetter å bæsje på seg. Har prøvd å friste med dobbel dose godteri og leke som belønning som er stas, men han fortsetter å bæsje på seg. Han virker veldig stolt når han tisser på do og får mye skryt. Er det noen med erfaring eller tips til hva man kan gjøre for å få han til å gå på do når han må nr 2 også? Setter pris på all innspill. Anonymkode: 35594...f1c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Vent med avvenningen. Han er åpenbart ikke klar. Anonymkode: a664a...482
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 Jeg overhørte en gutt på do i bhg: " kan jeg få en Bamsemums hvis jeg går på do? " En ansatt :" Vi har ikke godteri i bhg." Gutten :" Da går jeg ikke på do!" 🤣 Klistremerker er jeg litt for. Anonymkode: 1f99d...aab
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Vi brukte klistremerker, men ble ikke noe fart i det før hun var klar. Anonymkode: 5489f...3e2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Her løsnet bæsjing da jeg sto utenfor og han satt på do med lukket dør. Tok 6 mnd fra han sluttet med bleie til ham bæsjet på do. Bæsjet som regel i utetiden i bhg så da hadde de på bleie. Anonymkode: 0ad8c...235
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Vi brukte bare ros. Klistremerker og annen belønning var ikke så interessant i lengden. Men vi hadde tolmodighet...i bøtter og span. Han måtte nemlig sitte lenge for at alt skulle komme ut, hvis ikke ble det uhell fem min etterpå. Så vi skravlet og leste og sang. Fortsatt trenger han god tid, og velger derfor bare å bæsje hjemme (i bhg og skolen blir det for mye «mas»). Sluttet med bleie både dag og natt på dagen, men han var 3år. Prøvde når han var 2,5 og det ble mer skuffelse en gøy, så da drøyde vi det. Anonymkode: cae5c...9f6
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 hadde ventet, da er han ikke klar Anonymkode: b89c8...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå