Gå til innhold

Fortsatt kvalme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har bare kommet til uke 12 og noen dager, så er vel ikke helt i 2.trimester men vil spørre her likevel.

Har vært ganske kvalm i mange uker, men de siste dagene har jeg vært mye verre! Klarte ikke gå på jobb i dag. Noen av dere som har blitt mer kvalm fra uke 12 ca?

håpte jo at det skulle gi seg nå... 

(men så lenge alt er bra med barnet skal jeg ikke klage altså- skal på ul neste uke)

Anonymkode: 1d3ce...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 25 og er fortsatt kvalm 24/7. Og da går jeg på kvalmestillende medisiner. 

I uke 12 kastet jeg opp 6-18 ganger om dagen. 

Noen sykepleiere jeg har snakket med sier at kvalme er lik mye hormoner og mye hormoner er lik mye liv. Jeg trøster meg med det og ønsker deg god bedring 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Huff, var virkelig ikke meningen å klage!! Skal være glad, for kvalmen er jo et godt tegn ja 😊😊 Håper det går bra med deg og at du blir litt bedre etterhvert! Er det første barnet? 😊

Anonymkode: 1d3ce...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 9.7.2018 den 14.22, Anonym bruker skrev:

Hei! Jeg har bare kommet til uke 12 og noen dager, så er vel ikke helt i 2.trimester men vil spørre her likevel.

Har vært ganske kvalm i mange uker, men de siste dagene har jeg vært mye verre! Klarte ikke gå på jobb i dag. Noen av dere som har blitt mer kvalm fra uke 12 ca?

håpte jo at det skulle gi seg nå... 

(men så lenge alt er bra med barnet skal jeg ikke klage altså- skal på ul neste uke)

Anonymkode: 1d3ce...8b8

Jeg å gleda meg til uke 12, for da skulle kvalmen gå over.......... 6.5 mnd seinere, da gikk den over for min del 😱😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Jeg å gleda meg til uke 12, for da skulle kvalmen gå over.......... 6.5 mnd seinere, da gikk den over for min del 😱😩

Uffda!! Her det det litt bedring, men fremdeles kvalm når jeg blir sulten. Må spise mye ;) er i uke 15 nå 😊

Anonymkode: 1d3ce...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uffda!! Her det det litt bedring, men fremdeles kvalm når jeg blir sulten. Må spise mye ;) er i uke 15 nå 😊

Anonymkode: 1d3ce...8b8

Ja jeg blir egentlig kvalm enda når jeg er sulten. Jaja, det er vel verdt det når babyn kommer 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...