Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Sliten tobarnsmor, hvis vi kjører så sovner jeg etter 5-10 min. Hele tiden. Så er jeg våken i en halvtime, så sovner jeg igjen. Det til tross for at jeg ikke vil sove. Jeg kan fint være våken en hel dag, men den siste mnd har det vært sånn hver gang vi kjører bil. Det begynte med sykdom, tror jeg (feber, forkjølelse), som slo meg helt ut. DA var det forståelig, men det har vedvart og ironisk nok blir jeg SLITEN OG FRUSTRERT av det. Jeg vil ikke sove, men har ikke noe valg; øynene glipper og jeg sitter bare og kjemper hardt imot før jeg forsvinner. Jeg tåler ikke kaffe/koffein/sjokolade så kan ikke ha i meg det, heller... Jeg kjenner jeg blir trøtt bare av å skrive om det. Må være noe psykologisk... Men hjelp.. På f.eks. bilturer så er jeg ikke godt selskap. Anonymkode: dffc5...595
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Vær sjåfør, ikke passasjer. Anonymkode: 968f5...68d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vær sjåfør, ikke passasjer. Anonymkode: 968f5...68d har ikke lappen 😕 Anonymkode: dffc5...595
sug lut Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Hvorfor kan du ikke sove, da? Du trenger det tydeligvis, og du er ikke sjåfør.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Det har ikke alltid vært sånn så du trenger vel søvnen da. Sov,kvinne-sov! Anonymkode: 4e5a9...2a0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 Så lenge du ikke kjører bilen så må du jo bare sove. Benytt muligheten når du kan. Anonymkode: d885b...01e
amandine Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 Sov i vei og nyt det. Ta med deg pute så du ikke blir stiv i nakken!
amandine Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 Sov i vei og nyt det. Ta med deg pute så du ikke blir stiv i nakken!
Superdolly Skrevet 9. juli 2018 #9 Skrevet 9. juli 2018 Skaff deg en sånn nakkepute som er beregnet for bruk i bil og sov. Jeg sovnet alltid i bil da barna var små.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #10 Skrevet 9. juli 2018 Sov hele tiden i bilen jeg også da barna var små. Altså man står på som bare det hele tiden når barna er små, dårlig søvn (jeg sov utrolig lett og våknet av alle lyder, var liksom alltid på vakt. I motsetning til mannen som sov gjennom kolikkanfall, skriking pga mareritt, barn som kom i senga osv), tidlige morgener fordi barna alltid ville ha mamma og mannen bare sovnet på sofaen uansett! Så sov, kvinne! Med god samvittighet!! Kroppen din merker at du slapper av, du slipper å være på vakt fordi barna sitter fastspent i baksetet, og da er det naturlig at man sovner! 🙂 Du trenger det tydeligvis! Husk pute! Anonymkode: 71571...5db
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #11 Skrevet 9. juli 2018 Ville sjekket stoffskiftet siden du er såå slapp og trøtt. Pluss d-vitamin og b-12. Er disse normale så er du bare sliten, så bare sov når du kan 😊 Anonymkode: cb2af...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå