Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Jeg blir alltid solbrent på leppene. Selv om jeg bruker sånn stift med faktor. Hva kan jeg bruke for å lindre? Det svir 😣 Anonymkode: c471e...995
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Denne legger du greit opp til Therese 🤣 Anonymkode: bf420...a39
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Denne legger du greit opp til Therese 🤣 Anonymkode: bf420...a39 Jeg er hi, heter ikke Therese. Anonymkode: c471e...995
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Har hørt at Trofodermin er bra. Anonymkode: b9aed...125
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Har hørt at Trofodermin er bra. Anonymkode: b9aed...125 For å lindre? Anonymkode: c471e...995
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 Du tar det kanskje på for sent? Kjøp ordentlig på apotek med høy faktor og smør på en stund før du skal ut og husk å etterfylle. For å lindre nå kan du jo spise is? Anonymkode: cdc8a...f9d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du tar det kanskje på for sent? Kjøp ordentlig på apotek med høy faktor og smør på en stund før du skal ut og husk å etterfylle. For å lindre nå kan du jo spise is? Anonymkode: cdc8a...f9d Jeg har brukt Piz Buin med faktor 30, lilevel brent. Har alltid pleid å bli brent i "syden", i år også her hjemme. Anonymkode: c471e...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå