Gå til innhold

Solbrent på leppene....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir alltid solbrent på leppene. Selv om jeg bruker sånn stift med faktor. Hva kan jeg bruke for å lindre? Det svir 😣

Anonymkode: c471e...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne legger du greit opp til Therese 🤣

Anonymkode: bf420...a39

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne legger du greit opp til Therese 🤣

Anonymkode: bf420...a39

Jeg er hi, heter ikke Therese.

Anonymkode: c471e...995

Skrevet

Har hørt at Trofodermin er bra. 

Anonymkode: b9aed...125

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har hørt at Trofodermin er bra. 

Anonymkode: b9aed...125

For å lindre?

Anonymkode: c471e...995

Skrevet

Du tar det kanskje på for sent? Kjøp ordentlig på apotek med høy faktor og smør på en stund før du skal ut og husk å etterfylle.

For å lindre nå kan du jo spise is? ;)

Anonymkode: cdc8a...f9d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du tar det kanskje på for sent? Kjøp ordentlig på apotek med høy faktor og smør på en stund før du skal ut og husk å etterfylle.

For å lindre nå kan du jo spise is? ;)

Anonymkode: cdc8a...f9d

Jeg har brukt Piz Buin med faktor 30, lilevel brent. Har alltid pleid å bli brent i "syden", i år også her hjemme. 

Anonymkode: c471e...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...